Saturday , September 22 2018

लोक पाल की अदम मंज़ूरी केलिए कांग्रेस बी जे पी ज़िम्मेदार

हैदराबाद । 2 जनवरी (सियासत न्यूज़) सी पी आई क़ौमी आमिला का इजलास 2 जनवरी को मख़दूम भवन हैदराबाद में शाम 5 बजे मुनाक़िद होगा। इस इजलास में सी पी आई क़ौमी कौंसल के हैदराबाद में 3 ता 6 जनवरी (चार रोज़ा) मुनाक़िद होने इजलास के एजंडा को क़तईय

हैदराबाद । 2 जनवरी (सियासत न्यूज़) सी पी आई क़ौमी आमिला का इजलास 2 जनवरी को मख़दूम भवन हैदराबाद में शाम 5 बजे मुनाक़िद होगा। इस इजलास में सी पी आई क़ौमी कौंसल के हैदराबाद में 3 ता 6 जनवरी (चार रोज़ा) मुनाक़िद होने इजलास के एजंडा को क़तईयत दी जाएगी। सी पी आई क़ौमी आमिला और सी पी आई क़ौमी कौंसल के इजलास में शिरकत केलिए मिस्टर ए बी बर्धन जनरल सैक्रेटरी क़ौमी सी पी आई आज बज़रीया तय्यारा हैदराबाद पहूंचे ।

उन के हैदराबाद पहूंचने पर मिस्टर पी वेंकट रेड्डी रुकनरियास्ती सकरीटरीट सी पी आई ने तेरानगाह शमसाबाद पर पुरतपाक ख़ौरमक़दम किया और बादअज़ां उन के मख़दम भवन पहूंचने पर मिस्टर के नारायणा सैक्रेटरी रियास्ती सी पी आई ने ख़ौरमक़दम किया । सी पी आई रियास्ती कमेटी के ज़राए ने ये बात बताई ।

इस मौक़ा पर मौजूद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर ए बी बर्धन जनरल सैक्रेटरी क़ौमी सी बी आई ने कहा कि राज्य सभा में लोक पाल के मंज़ूर ना होने केलिए कांग्रेस और बी जे पी को ज़िम्मेदार टहराया । और कांग्रेस पार्टी और बी जे पी को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि दोनों ही पार्टीयां लोक पाल बिल की मंज़ूरी से हरगिज़ दिलचस्पी नहीं रखती हैं जिस के नतीजा में ही राज्य सभा में बिल मंज़ूर ना होसके ।

उन्हों ने कहा कि सी पी आई क़ौमी कौंसल के मुनाक़िद होने वाले इजलास में तफ़सीली ग़ौर-ओ-ख़ौस लोक पाल बिल पर करते हुए अहम मौज़ूआत को लोक पाल बिल में शामिल करवा कर इंतिहाई एक ताक़तवर लोक पाल बिल की कोशिश करेगी। और ये कोशिश सी पी आई और दीगर बाएं बाज़ू जमातों के इलावा बाअज़ हमख़याल जमातें मिलकर मुत्तहदा तौर पर करेंगे।

इलावा अज़ीं इस सिलसिला में किस तरह के एहतिजाज मुनज़्ज़म करने साथ साथ किस नौईयत की जद्द-ओ-जहद शुरू की जानी चाहीए क़ौमीकौंसल सी पी आई के इजलास में ग़ौर करेगी । उन्हों ने कहा कि माह मार्च में मुनाक़िद होने वाले सी पी आई क़ौमी कान्फ़्रैंस में अपनाई जाने वाली सयासी हिक्मत-ए-अमली-ओ-पालिसी से मुताल्लिक़ मुसव्विदात-ओ-दीगर दस्तावेज़ात मुरत्तिब किए जाऐंगे।

मिस्टर ए बी बर्धन ने कहाकि सी पी आई एक जमहूरीयत पर मुकम्मल ईक़ान रखने वाली पार्टी है। उन्हों ने कहा कि पार्टी के क़वाइद-ओ-ज़वाबत की रोशनी सी पी आई की क़ौमी कान्फ़्रैंस केलिए दो माह क़बिल ही मुसव्विदात मुरत्तिब किए जा चुके हैं और ये मुसव्विदात पार्टी की दीगर कमेटीयों को रवाना की जाती हैं ताकि उन पर मुकम्मल रोशनी डालते हुए मुबाहिस भी किए जाऐंगे। बादअज़ां क़ौमी कान्फ़्रैंस में मुनासिब फ़ैसले किए जाऐंगे ।

TOPPOPULARRECENT