Tuesday , December 12 2017

लोक पाल बिल मुसव्वदा नाक़ाबिल-ए-क़बूल, अवाम के साथ धोका !

हैदराबाद 22 दिसमबर, ( सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तैय्यार करदा लोक पाल मुसव्वदा नाक़ाबिल-ए-क़बूल है जिसे तेलगुदेशम पार्टी ने मुस्तर्द करने का फ़ैसला किया है। सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने आज मेदक केल

हैदराबाद 22 दिसमबर, ( सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तैय्यार करदा लोक पाल मुसव्वदा नाक़ाबिल-ए-क़बूल है जिसे तेलगुदेशम पार्टी ने मुस्तर्द करने का फ़ैसला किया है। सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने आज मेदक केलिए रवानगी सेक़बिल ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि काबीना की जानिब सेमंज़ूर किया गया लोक पाल बिल अवाम के साथ धोका दही है।

उन्हों ने बताया कि काबीना का मंज़ूर करदा मुसव्वदा अवाम केलिए कोई फ़ाइदाबख्श साबित नहीं होगा। मिस्टर नायडू ने सी बी आई को लोक पाल बिल के दायरा कार में शामिल करने का मुतालिबा करते हुएख़दशा ज़ाहिर किया कि बरसर-ए-इक्तदार जमात सी बी आई का ग़लत इस्तिमाल करने की मुर्तक़िब बन सकती है, अगर लोक पाल दायरा कार में सी बी आई को नहीं रखा जाता है तो ऐसी सूरत में सी बी आई की मनमानी होगी।

मिस्टर नायडू ने बताया कि वज़ीर-ए-आज़म को लोक पाल दायरा कार में मशरूत तौर पर शामिल किया जाना भी दरुस्त नहीं है। उन्हों ने इस मौक़ा पर रियास्ती वज़ीर डाक्टर पी शंकर रावपर कांग्रेसी कारकुनों के हमले की शदीद मुज़म्मत करते हुए कहा कि ये बात इंतिहाई हैरतअंगेज़ है कि वज़ीर-ए-दाख़िला के फ़र्ज़ंद के हामी कारकुन रियास्ती वज़ीर पर हमला के मुर्तक़िब हुए हैं।

उन्हों ने शुबा ज़ाहिर किया कि रियास्ती वज़ीर पर हमला की साज़िश की तैय्यारी में ख़ुद वज़ीर-ए-दाख़िला भी मुलव्विस हैं चूँकि डाक्टर पी शंकर रावएक से ज़ाइद मर्तबा मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी पर कई इल्ज़ामात लगा चुके हैं। उन्हों ने बताया कि हालिया दिनों में पेश आएवाक़ियात को देखते हुए ऐसा महसूस होरहा है कि रियास्ती हुकूमत ख़ुद माफ़िया सरगर्मीयों को फ़रोग़ दे रही है।

सदर तेलगुदेशम पार्टी ने कानकुनी अस्क़ाम, शराब अस्क़ाम के हवाले से बतायाकि इन अस्क़ामस में कई आला ओहदेदारों के मुलव्विस होने के मुताल्लिक़इत्तिलाआत मौसूल होरही हैं जबकि ओबला पोरम माइनिंग मुआमले में सीनीयर आई ए ऐसओहदेदार सिरी लक्ष्मी और वे डी राजगोपाल को हिरासत में भी लिया जा चुका है।

उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की ज़ेर क़ियादत हुकूमत हरमहाज़ पर नाकाम होचुकी है। उन्हों ने कहा कि वुज़रा की कारस्तानीयों के सबब ओहदेदार जेल की हुआ खाने पर मजबूर होरहे हैं। मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने कांग्रेस पर इल्ज़ामआइद किया कि कांग्रेस लोक पाल बिल को रोकने की मुम्किना कोशिश कररही है।

उन्हों नेवज़ीर-ए-आज़म और कांग्रेस से मुतालिबा किया कि दोनों कम अज़ कम मलिक के अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए उन्हें उन के हुक़ूक़ फ़राहम करने केलिए रजामंदीज़ाहिर करें। मिस्टर नायडू ने वज़ीर-ए-आज़म से ख़ाहिश की कि मिस्टर मनमोहन सिंह मलिक के अवाम के मुताल्लिक़ सोचें और उन के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ केलिए अवामी लोक पाल बिल को पार्लीमैंट में पेश करते हुए मंज़ूर करवाया जाय।उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी पार्लीमैंट में लोक पाल बिल की पीशकशी के बाद इस बात का फ़ैसला करेगी कि राय दही की सूरत में पार्टी का क्या मौक़िफ़ होगा।

TOPPOPULARRECENT