Monday , December 18 2017

लोक पाल बेंच में एससी , एसटी और ख़वातीन केलिए तहफ़्फुज़ात का मुतालिबा

नई दिल्ली। 8 दिसमबर (पी टी आई) ऐम पिज के एक ग्रुप ने लोक पाल इदारों औरअदलिया में दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों, क़बाइलीयों,अक़ल्लीयतों और ख़वातीन के लिए तहफ़्फुज़ात का मुतालिबा किया और कहा कि अगर उन के मुतालिबा पर ग़ौर नहीं किया गया तो वो प

नई दिल्ली। 8 दिसमबर (पी टी आई) ऐम पिज के एक ग्रुप ने लोक पाल इदारों औरअदलिया में दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों, क़बाइलीयों,अक़ल्लीयतों और ख़वातीन के लिए तहफ़्फुज़ात का मुतालिबा किया और कहा कि अगर उन के मुतालिबा पर ग़ौर नहीं किया गया तो वो पार्लीमैंट की कार्रवाई में रखना अंदाज़ी करेंगे।

दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों क़बाइलीयों के फ़ोर्म सेताल्लुक़ रखने वाले लोक सभा के ऐम पेज ने पी ऐम ओ में मुमलिकती वज़ीर वे नारायण स्वामी से मुलाक़ात की और मुतालिबा किया कि लोक पाल बैंच में दर्ज फ़हरिस्त ज़ातों, क़बाइलीयों, अक़ल्लीयतों और ख़वातीन को तहफ़्फुज़ात दिए जाएं।

इस सिलसिले में ग्रुप कल वज़ीर-ए-आज़म से भी मुलाक़ात करेगा। दरीं असना पार्लीमैंट के बाहर राम विलास पासवान ने अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि लोक पाल पियानल में तहफ़्फुज़ात के इलावा हम सर्च कमेटी और लोक पाल के तेहत तशकील दी जाने वालीदीगर कमेटीयों में भी तहफ़्फुज़ात का मुतालिबा करेंगे।

TOPPOPULARRECENT