लोक सभा इंतेख़ाबात के बाद एन डी ए को फ़ायदा

लोक सभा इंतेख़ाबात के बाद एन डी ए को फ़ायदा
नई दिल्ली, 5 जुलाई: ( पी टी आई) हफ़तावारी मैगज़ीन के एक सर्वे में पेशंगोई की गई है कि आइन्दा साल लोक सभा इंतेख़ाबात में एन डी ए को ज़बरदस्त फ़ायदा हासिल होगा । ताहम यू पी ए भी इसके पीछे रहेगी । एन डी ए को 197 और यू पी ए को 184 नशिस्तें मिल रही हैं

नई दिल्ली, 5 जुलाई: ( पी टी आई) हफ़तावारी मैगज़ीन के एक सर्वे में पेशंगोई की गई है कि आइन्दा साल लोक सभा इंतेख़ाबात में एन डी ए को ज़बरदस्त फ़ायदा हासिल होगा । ताहम यू पी ए भी इसके पीछे रहेगी । एन डी ए को 197 और यू पी ए को 184 नशिस्तें मिल रही हैं ।

जबकि दीगर पार्टीयों को 162 नशिस्तें मिलेंगी । सर्वे के मुताबिक़ जिसके आदाद-ओ-शुमार वाज़िह तौर पर नहीं दिए गए यू पी ए के हक़ में 37.2 फ़ीसद से घट कर 31.7 फ़ीसद वोट हासिल होंगे । 2009 के लोक सभा इंतेख़ाबात में यू पी ए ने 37.2 फ़ीसद वोट हासिल किए थे ।

एन डी ए को आइन्दा साल आम इंतेख़ाबात में 23.3 फ़ीसद से बढ़ कर 26.7 फ़ीसद वोट मिलेंगे । दीगर पार्टीयों का वोट फ़ीसद 39.5 होगा जबकि उन्हें 2009 में 41.6 फ़ीसद वोट मिलेंगे । सर्वे में बताया गया है कि 32 फ़ीसद अफ़राद का एहसास है कि गुजरात चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी बेहतरीन वज़ीर-ए-आज़म साबित होंगे ।

उन के बाद 15 फ़ीसद आवाम का ख़्याल है कि मनमोहन सिंह अच्छे वज़ीर-ए-आज़म है और राहुल गांधी के हक़ में 13 फ़ीसद अफ़राद ने मुसबत राय ज़ाहिर की है । 8 फ़ीसद अफ़राद का ख़्याल है कि सोनीया गांधी बेहतरीन वज़ीर-ए-आज़म होंगी जबकि 5 फ़ीसद लोगों ने मायावती और एल के अडवानी की हिमायत की है ।

इसके बाद मुलायम सिंह के हक़ में 4 फ़ीसद नितीश कुमार के हक़ में 3 फ़ीसद और ममता बनर्जी के हक़ में 3 फ़ीसद आवाम ने इज़हार-ए-ख़्याल किया है । बी जे पी क़ाइदीन में वज़ारत-ए-उज़मा के लिए बेहतरीन शख़्स कौन होगा से मुताल्लिक़ सर्वे में बताया गया है कि 56 फ़ीसद आवाम ने नरेंद्र मोदी की हिमायत की है जबकि 15 फ़ीसद ने एल के अडवानी 10 फ़ीसद ने सुषमा स्वराज और 4 फ़ीसद ने राजनाथ सिंह 3 फ़ीसद ने नितिन गडकरी की हिमायत की है ।

कांग्रेस क़ाइदीन में सब से बेहतरीन वज़ीर-ए-आज़म कौन सा लीडर होगा इस पर 39 फ़ीसद लोगों ने राहुल गांधी को बेहतरीन शख़्स क़रार दिया है । 25 फ़ीसद लोगों ने मनमोहन सिंह की हिमायत की है । 18 फ़ीसद ने सोनीया गांधी 5 फ़ीसद ने चिदम़्बरम और तीन फ़ीसद ने ए के अंटोनी की हिमायत की है ।

ये पूछे जाने पर कि अगर तीसरे महाज़ ने इक्तेदार हासिल किया तो इस सूरत में वज़ारत-ए-उज़मा के लिए सब से बेहतरीन उम्मीदवार कौन होगा । 19 फ़ीसद अवाम ने नितीश कुमार की हिमायत की । 14 फ़ीसद ममता बनर्जी और मायावती को वज़ीर-ए-आज़म बनाना चाहते हैं ।

Top Stories