लोक सभा में आर जे डी रुकन गिर पड़े

लोक सभा में आर जे डी रुकन गिर पड़े
नई दिल्ली१६ दिसम्बर: ( पी टी आई) आर जे डी के रुकन पार्लीमैंट उमा शंकर सिंह के सर पर ज़ख़म आए हैं क्यों कि वो लोक सभा में स्पीकर की कुर्सी के क़रीब सीढ़ीयों पर गड़ पड़े। उन्हें फ़ौरी साथी अरकान-ए-पार्लीमैंट और अमला ने दवाख़ाना मुंतक़िल किया।

नई दिल्ली१६ दिसम्बर: ( पी टी आई) आर जे डी के रुकन पार्लीमैंट उमा शंकर सिंह के सर पर ज़ख़म आए हैं क्यों कि वो लोक सभा में स्पीकर की कुर्सी के क़रीब सीढ़ीयों पर गड़ पड़े। उन्हें फ़ौरी साथी अरकान-ए-पार्लीमैंट और अमला ने दवाख़ाना मुंतक़िल किया। शंकर सिंह के सर में ज़ख़म आया है।

वो स्पीकर के पोडियम के क़रीब सीढ़ीयां चढ़ रहे थे कि गिर पड़ी। इस के फ़ौरी बाद कई अरकान-ए-पार्लीमैंट 71 साला शंकर सिंह के अतराफ़ जमा हुए और एक रुकन ने उन्हें उठाकर कुर्सी पर बिठाया। पार्लीमैंट के अमला ने भी उन्हें असटरीचर पर लिटाकर दवाख़ाना मुंतक़िल किया।

स्पीकर मीरा कुमार ने शंकर सिंह के गिर जाने पर हैरत का इज़हार किया और वो ख़ुद भी उन की मिज़ाजपुर्सी के लिए राम मनोहर लोहीया हॉस्पिटल पहुंचीं। लोक सभा की कार्रवाई क़ब्लअज़ीं दोपहर तक मुल्तवी हुई थी, इस वाक़िया के फ़ौरी बाद 12 बजकर 15 मिनट के लिए मुख़्तसर तौर पर मुल्तवी की गई। मीरा कुमार ने रुकन पार्लीमैंट के गिरने पर इज़हार-ए-अफ़सोस किया।

Top Stories