Tuesday , December 12 2017

लोक सभा में तहरीक अलतवा के लिए बी जे पी की नोटिस

नई दिल्ली २४ नवंबर (पी टी आई) बी जे पी ने लोक सभा में काले धन के मसला पर तहरीक अलतवा की नोटिस दी है और राज्य सभा में वकफ़ा-ए-सवालात को मुअत्तल करने का मुतालिबा किया जबकि इस का वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम का पार्लीमैंट में बाईकॉट करने

नई दिल्ली २४ नवंबर (पी टी आई) बी जे पी ने लोक सभा में काले धन के मसला पर तहरीक अलतवा की नोटिस दी है और राज्य सभा में वकफ़ा-ए-सवालात को मुअत्तल करने का मुतालिबा किया जबकि इस का वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम का पार्लीमैंट में बाईकॉट करने का फ़ैसला बरक़रार रहेगा।

एल् के अडवानी की ज़ेर क़ियादत मुनाक़िदा बी जे पी पारलीमानी पार्टी के इजलास में ये फ़ैसले किए गयॆ।

इजलास में इस बात की तौसीक़ की गई कि चिदम़्बरम को निशाना बनाते हुए क़ब्लअज़ीं किए गए उन के बाईकॉट को जारी रखा जाय और उन्हें पार्लीमैंट में बोलने की इजाज़त ना दी जायॆ। बी जे पी ने 2G अस्क़ाम के लिए भी उन्हें ज़िम्मेदार ठहराया है।

एल् के अडवानी ने काले धन के मसला पर लोक सभा में तहरीक अलतवा को पेश किया। लोक सभा में बी जे पी के डिप्टी लीडर गोपी नाथ मुंडे ने बताया कि पारलीमानी पार्टी ने पहले ही फ़ैसला किया है कि वो तमाम एन डी ए अरकान-ए-पार्लीमैंट के लिए ये हिदायत जारी कर रही है कि वो बैरूनी बैंकों के एकाउंट नंबर्स के मुताल्लिक़ अपने तफ़सीलात और काले धन के बारे में भी आइन्दा दो तीन दिन के अंदर ऐलान कर दी।

TOPPOPULARRECENT