Wednesday , January 17 2018

लोक सभा में सीमा आंध्र के 10 अरकान को मुअत्तल करने हुकूमत की कोशिश नाकाम

लोक सभा में आज उस वक़्त ज़बरदस्त ड्रामाई मनाज़िर देखने में आए जब आंध्र प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले 10 अरकान को जिन में बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस के भी छः अरकान शामिल थे एवान से मुअत्तल करने के लिए हुकूमत की तरफ से पेश की गई तहरीक को जारिह

लोक सभा में आज उस वक़्त ज़बरदस्त ड्रामाई मनाज़िर देखने में आए जब आंध्र प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले 10 अरकान को जिन में बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस के भी छः अरकान शामिल थे एवान से मुअत्तल करने के लिए हुकूमत की तरफ से पेश की गई तहरीक को जारिहाना तीव्र रखने वाली अपोज़ीशन जमातों ने नाकाम बनादिया।

ये तमाम अरकान तेलंगाना मसले पर एवान में एहतेजाज कर रहे थे। पारलीमानी उमूर के वज़ीर कमल नाथ कांग्रेस के छः और तेलुगूदेशम के चार अरकान को एवान की कार्रवाई में मुसलसिल ख़ललअंदाज़ी करने पर उन्हें मुअत्तल करने की तहरीक पेश करना चाहते थे।

उन्होंने कहा कि ये अरकान एवान के आग़ाज़ से ही कार्रवाई में ख़ललअंदाज़ी कर रहे हैं। तहरीक पेश करते हुए कमल नाथ ने कहा कि अफ़सोस की बात ये है कि इन अरकान के एहतेजाज की वजह से इस सुशन के आग़ाज़ से ही एवान में कोई काम काज नहीं हो पा रहा है।

कमल नाथ ने जिस वक़्त क़रारदाद पेश की उस वक़्त तेलुगूदेशम पार्टी के अरकान आंध्र प्रदेश की तक़सीम के ख़िलाफ़ एवान के वस्त में पहूंच कर एहतेजाज कर रहे थे।

फ़ौरी तौर पर तक़रीबा तमाम अपोज़ीशन जमातों के अरकान उठ खड़े हुए और उन्होंने अरकान को मुअत्तल करने की तहरीक की मुख़ालिफ़त की। तृणमूल कांग्रेस के रुकन कल्याण बनर्जी भी एवान के वस्त में पहूंच गए और कई दूसरे अरकान ने नहीं नहीं की आवाज़ें बुलंद कीं।

एहतेजाज करने वाले तेलुगूदेशम के रुकन एन शेवा प्रसाद ने जिन का नाम फ़हरिस्त में शामिल था एक विहिप वहां से निकाल ली जबकि उनकी पार्टी के साथी एम वीनूगोपाल रेड्डी ने स्पीकर के पोडियम से माईक्रो फ़ोन खींच लेने की कोशिश की।

बादअज़ां कांग्रेस के भी एक रुकन ने इन का नाम भी मिस्टर कमल नाथ की फ़हरिस्त में शामिल था अपनी पार्टी के दुसरे साथियों के साथ स्पीकर पोडियम से माईक्रो फ़ोन छीन लेने की कोशिश की ताहम लोक सभा के चौकस अमला ने एसा करने से रोक दिया।

गड़बड़ और हंगामा आराई के दौरान स्पीकर मिरा कुमार ने एवान की कार्रवाई को 12:15 बजे तक़रीबा निस्फ़ घंटे के लिए मुल्तवी करदिया।

जब एवान की कार्रवाई का दुबारा आग़ाज़ हुआ हंगामा आराई और गड़बड़ जारी रही और स्पीकर ने कार्रवाई को दिन भर के लिए मुल्तवी करदिया।

इस सारी हंगामा आराई के दौरान हुकूमत का पसंदीदा फ़ूड सेक्यूरिटी बिल पर मुबाहिस और ग़ौर-ओ-ख़ौज़ आज भी मुम्किन नहीं होसका हालाँकि उसे आज के एजंडा में शामिल किया गया था।

आज के एजंडा में हुसूल आराज़ीयात बिल भी शामिल किया गया था। एवान में आज सुबह कोयला स्क़ाम की फाईलस लापता होने पर भी हंगामा आराई हुई थी ताहम हुकूमत की तरफ से ये बयान दिया गया था कि इस मुआमले में ख़ुद वज़ीर आज़म मदाख़िलत करेंगे मुबाहिस के बाद वज़ीर कोयला बयान देंगे।

इस के बाद ये एहतेजाज ख़त्म होगया था और जैसे ही कमल नाथ ने अरकान को मुअत्तल करने की तहरीक पेश की सारी अपोज़ीशन ने मुत्तहदा तौर पर इस कोशिश को नाकाम बनादिया था।

TOPPOPULARRECENT