Monday , September 24 2018

लोक सभा मेदक इंतेख़ाब के लिए बाएं जमातों की ताईद पर टी आर एस का इज़हार-ए-तशक्कुर

मुख़ालिफ़ तेलंगाना ताईद को बी जे पी टिकट पर नुक्ता चीनी , टी हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी तेलंगाना का बयान

मुख़ालिफ़ तेलंगाना ताईद को बी जे पी टिकट पर नुक्ता चीनी , टी हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी तेलंगाना का बयान

वज़ीरे आबपाशी हरीश राव‌ ने मेदक लोक सभा हलक़े के ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर एस की ताईद करने पर बाएं बाज़ू जमातों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया है। सी पी आई और सी पी एम ने मेदक लोक सभा हलक़े के ज़िमनी चनाव‌ में टी आर एस उम्मीदवार प्रभाकर रेड्डी की ताईद का ऐलान किया है।

हरीश राव‌ ने इन जमातों की ग़ैर मशरूत ताईद पर इन पार्टीयों के क़ाइदीन और कारकुनों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया। उन्होंने इंतेख़ाबी मुहिम में मसरूफ़ टी आर एस क़ाइदीन और कारकुनों को मश्वरा दिया कि वो सी पी आई और सी पी एम कारकुनों के साथ मिल कर इंतेख़ाबी मुहिम चलाईं और तीनों जमातों के दरमियान इंतेख़ाबी मुहिम के सिलसिले में बेहतर ताल मेल को यक़ीनी बनाया जाये।

उन्होंने कहा कि टी आर एस उम्मीदवार की कामयाबी यक़ीनी है और कांग्रेस-ओ-बी जे पी उम्मीदवारों को राय दहनदे मुस्तरद‌ करदेंगे। हरीश राव‌ ने कहा कि 14बरसों तक तेलंगाना तहरीक की क़ियादत करनेवाली टी आर एस की क़ुर्बानीयों से अवाम अच्छी तरह वाक़िफ़ हैं और वो मुख़ालिफ़ तेलंगाना पार्टीयों और क़ाइदीन की हरगिज़ ताईद नहीं करेंगे।

हरीश राव‌ ने बी जे पी की जानिब से मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़ाइद को टिकट दिए जाने पर नुक्ता चीनी की और कहा कि अवाम में बी जे पी के ताल्लुक़ से नाराज़गी पैदा होचुकी है। इसी दौरान वज़ीरे इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने दावा किया कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में टी आर एस भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करेगी।

उन्होंने कहा कि बी जे पी और कांग्रेस अपनी ज़मानत बचाने के लिए जद्द-ओ-जहद कररहे हैं। के टी आर ने कहा कि साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के साथ रह कर तेलंगाना की मुख़ालिफ़त करने वाले जगह रेड्डी और सुनीता लकशमा रेड्डी को महबूबनगर के अवाम सबक़ सिखाएंगे।

उन्होंने बताया कि बहुत जल्द मेदक में एक इंतेख़ाबी रैली से चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव‌ ख़िताब करेंगे। मुख़्तलिफ़ जमातों से क़ाइदीन की टी आर एस में शमूलीयत का हवाला देते हुए के टी आर ने कहा कि किसी भी पार्टी से क़ाइदीन शरीक हो तो उन का खैरमक़दम किया जाएगा। उन्होंने कहा कि के सी आर की पालिसीयों से मुतास्सिर होकर दीगर जमातों के क़ाइदीन टी आर एस का रुख़ कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT