Saturday , December 16 2017

लोक सभा हल्क़ा हैदराबाद से ऑल इंडिया आज़ाद कांग्रेस का मुक़ाबला

हिंदुस्तान एक सेक्यूलर और आज़ाद मुल्क है इस के बावजूद बाअज़ सियासी जमाअतें समाज में फ़िर्कापरस्ती का ज़हर घोल रही हैं। पेशरू हुकूमतें और हुक्मराँ सियासी जमाअतें अवामी मसाइल हल करने में नाकाम रही। इन हालात में एक नई सियासी जमात ऑल इं

हिंदुस्तान एक सेक्यूलर और आज़ाद मुल्क है इस के बावजूद बाअज़ सियासी जमाअतें समाज में फ़िर्कापरस्ती का ज़हर घोल रही हैं। पेशरू हुकूमतें और हुक्मराँ सियासी जमाअतें अवामी मसाइल हल करने में नाकाम रही। इन हालात में एक नई सियासी जमात ऑल इंडिया आज़ाद कांग्रेस पार्टी का क़ियाम अमल में लाया गया है।

इस का अहम मक़सद कमज़ोर तबक़ात के साथ इंसाफ़ और हुक़ूक़े इंसानी का तहफ़्फ़ुज़ करना है। मुल्क भर में हर तरफ़ और बिलख़ुसूस पुराने शहर हैदराबाद में अवाम बुनियादी सतह के मसाइल से दो-चार हैं।

पुराने शहर का तो ये हाल हो चुका है कि यहां सूद ख़ोरों का राज है। पुराने शहर में अवाम की अक्सरियत तबदीली और मौजूदा मौकापरस्त क़ियादत का मुतबादिल चाहती है।

लेकिन इस इन्क़िलाबी तबदीली के लिए अज़म और हौसला की ज़रूरत है। इस मक़सद के तहत ख़्वाजा मुईन उद्दीन को पार्टी ने लोक सभा हल्क़ा हैदराबाद से अपना उम्मीदवार नामज़द किया है।

TOPPOPULARRECENT