Friday , December 15 2017

लो लो ग्रुप का तेलंगाना में 2,500 करोड़ सरमाया कारी का मंसूबा

अबु धाबी से काम करने वाले लो लो ग्रुप ने आइन्दा एक साल में तेलंगाना में 2,500 करोड़ रुपये की सरमाया कारी करने का फ़ैसला किया है।

अबु धाबी से काम करने वाले लो लो ग्रुप ने आइन्दा एक साल में तेलंगाना में 2,500 करोड़ रुपये की सरमाया कारी करने का फ़ैसला किया है।

रियासती हुकूमत ने ये बात बताई। ये ग्रुप मशरिक़-ए-वुसता में रीटेल आउटलेट्स का चैन रखता है। ग्रुप के सदर नशीन यूसुफ़ अली एम ए ने ये बात उस वक़्त बताई जब तेलंगाना हुकूमत के एक वफ़द ने रियासती वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ की क़ियादत में उन से मुलाक़ात की।

रियासती हुकूमत के एक आलामीया में ये बात बताई। लो लो ग्रुप तेलंगाना में तीन प्रोजेक्टस में सरमाया कारी करना चाहता है जिन में एक फ़रटो-ओ-तरकारी प्रोसेसिंग यूनिट एक मेट प्रोसेसिंग यूनिट और एक असरी शॉपिंग माल (हैदराबाद में ) शामिल हैं।

इस ग्रुप की एक टीम आइन्दा माह के पहले निस्फ़ में हैदराबाद का दौरा करेगी और तफ़सीली प्रोजेक्ट रिपोर्टस भी साथ लाईगी। इस सिलसिले में इन प्रोजेक्टस के लिए मुनासिब आराज़ीयात की निशानदेही के लिए रियासती हुकूमत की मदद ली जाएगी।

इस के अलावा रियासती हुकूमत से मुख़्तलिफ़ मंज़ूरीयां भी हासिल की जाएंगी। सदर नशीन लो लो ग्रुप से मुलाक़ात करने वाले वफ़द में के टी रामा राव‌ के अलावा कमिशनर इंडस्ट्रीज़ जईश रंजन स्पेशल चीफ़ सेक्रेटरी बराए सनअत के प्रदीप चंद्र और फ़िक्की का वफ़द भी शामिल था।

इस के अलावा इन सब ने स्मार्ट सिटी दुबई का भी दौरा करते हुए इस के चीफ़ एग्जीक्यूटिव अब्दु लतीफ़ अलमला से भी मुलाक़ात की थी। बातचीत के दौरान हैदराबाद में स्मार्ट सिटी के क़ियाम के ताल्लुक़ से बातचीत की गई थी ।

TOPPOPULARRECENT