लड़की से छेड़छाड़ पर झड़प, चार अफ़राद ज़ख़मी

लड़की से छेड़छाड़ पर झड़प, चार अफ़राद ज़ख़मी
नासिक, 17 जनवरी (पी टी आई) एक नाबालिग़ लड़की से यहां मुबय्यना तौर पर छेड़छाड़ के वाक़िया पर दो ग्रुपों में झड़प के नतीजे में चार अफ़राद बिशमोल एक पुलिस मुलाज़िम को ज़ख़म आए, पुलिस ने आज ये बात कही। कल शाम तीन लड़कों ने बताया जाता है कि शहर के शिवा

नासिक, 17 जनवरी (पी टी आई) एक नाबालिग़ लड़की से यहां मुबय्यना तौर पर छेड़छाड़ के वाक़िया पर दो ग्रुपों में झड़प के नतीजे में चार अफ़राद बिशमोल एक पुलिस मुलाज़िम को ज़ख़म आए, पुलिस ने आज ये बात कही। कल शाम तीन लड़कों ने बताया जाता है कि शहर के शिवा जी चौक इलाके में एक नाबालिग़ लड़की पर फ़िक़रे किसे।

इस बात पर ब्रहम बाअज़ लोगों ने इन लड़कों से जो ख़ुद भी नाबालिग़ हैं, माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया, जिस के नतीजे में कल रात लग भग 11 बजे दो गिरोहों के दरमियान झड़प होगई। हरीफ़ ग्रुपों ने एक दूसरे पर संगबारी की जिस में एक पुलिस कांस्टेबल के बिशमोल चार अश्ख़ास ज़ख़मी हुए।

पुलिस ने कहा कि इस तशद्दुद में चंद गाड़ीयों को भी नुक़्सान पहुंचा जबकि मुतहारिब गिरोहों ने इस इलाके में एक पंडाल में तोड़ फोड़ करदी। सीनीयर पुलिस ओहदेदार बिशमोल नासिक कमिशनर आफ़ पुलिस कुलवंत कुमार सार निगल मुक़ाम वाक़िया पर फ़ौरी पहुंच गए और इलाके में स्कियोरटी बढ़ा दी।

पुलिस ने कहा कि फ़साद पर कंट्रोल करनेवाली व्यान भी इलाके में एहतियात के तौर पर ताय्युनात करदी गई, नीज़ इस वाक़िये के सिलसिले में अभी तक किसी को गिरफ़्तार नहीं किया गया। उन्होंने मज़ीद कहा कि सूरत-ए-हाल क़ाबू में है।

Top Stories