लड़की से नौजवानों की छेड़छाड़ , हमले में बाप हलाक

लड़की से नौजवानों की छेड़छाड़ , हमले में बाप हलाक
हैदराबाद 28 मार्च: बंजारा हिलज़ के इलाके में होली तहवार के मौके पर पेश आई क़तल की संगीन वारदात में दो ख़ुद साख़ता आशिकों ने एक लड़की के वालिद का बेरहमी से क़तल कर दिया। तफ़सीलात के मुताबिक़ 40 ता 50 साल के दरमयान उम्र का एक शख़्स राजकुमार दो नौज

हैदराबाद 28 मार्च: बंजारा हिलज़ के इलाके में होली तहवार के मौके पर पेश आई क़तल की संगीन वारदात में दो ख़ुद साख़ता आशिकों ने एक लड़की के वालिद का बेरहमी से क़तल कर दिया। तफ़सीलात के मुताबिक़ 40 ता 50 साल के दरमयान उम्र का एक शख़्स राजकुमार दो नौजवानों के हमले में हलाक होगया।

राजकुमार गौरी शंकर नगर कॉलोनी में रहता था। उस की लड़की कोदू मुक़ामी आवारा मनचले लड़के सागर और सुर्यकांत काफ़ी दिनों से परेशान कररहे थे और तक़रीबन पाँच माह से उस लड़की को छेड़ रहे थे।

आज इन दो नौजवानों ने इंतिहा करदी और होली तहवार का फ़ायदा उठाकर सीधे लड़की के मकान पहूंच गए और लड़की पर रंग डालने की कोशिश की, मुदाख़िलत पर बाप का क़तल कर दिया।

लड़की के मकान पहूंच कर इन दोनों ने लड़की को तलब किया जिस पर लड़की परभालीका जो कॉलेज तालिबा है इस के वालिद राजकुमार ने एतेराज़ किया और डांट डपट शुरू करदी ताहम नशे में धुत इन नौजवानों ने इस के बाप पर हमला कर दिया जिस के बाइस वो बरसर मौक़ा हलाक होगया।

ताहम ताज्जुब की बात तो ये है कि राजकुमार की हलाकत की इतेला का तक़रीबन दो घंटे तक पुलिस बंजारा हिलज़ को इलम नहीं हुआ। पुलिस ज़राए ने बताया कि क़तल का मुक़द्दमा दर्ज करलिया गया है और तहक़ीक़ात जारी हैं।

Top Stories