Friday , December 15 2017

वक़ूफ़ अर्फ़ात में अल्लाह की रहमत, आज़मीन की हर हाजत की तकमील

डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा, वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल और साबिक़ रियासती वज़ीर अक़लीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर ने आज रियासती हज कमेटी के ज़रीए हज्जे बैतुल्लाह की सआदत के लिए रवान

डिप्टी चीफ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा, वज़ीर पंचायत राज के जाना रेड्डी और रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल और साबिक़ रियासती वज़ीर अक़लीयती बहबूद मुहम्मद अली शब्बीर ने आज रियासती हज कमेटी के ज़रीए हज्जे बैतुल्लाह की सआदत के लिए रवाना होने वाले आज़मीने हज के 12वीं क़ाफ़िला को विदा किया। इस सिलसिले में आज हज हाउज़ नामपल्ली में एक तक़रीब मुनाक़िद हुई जिस में इन क़ाइदीन ने आज़मीने हज से अपील की कि वो मुल्क और रियासत की तरक़्क़ी और ख़ुशहाली के लिए ख़ुसूसी दुआ करें। रियासती हज कमेटी के ताहाल 11 क़ाफ़िले मक्का मुकर्रमा पहुंच चुके हैं।

आज दोपहर 2 बज कर 55 मिनट पर सऊदी एयरलाइन्स की जंबो फ़्लाईट के ज़रीए बारहवां क़ाफ़िला के 450 आज़मीने हज ने जद्दा के लिए परवाज़ की जब कि 13वां क़ाफ़िला रात 11 बज कर 55 मिनट पर हैदराबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट से रवाना हुआ जिस में 300 आज़मीन मौजूद थे। रियासती हज कमेटी के स्पेशल ऑफीसर एस ए शकूर ने बताया कि कल तक रवाना होने वाले तमाम 11 क़ाफ़िलों के आज़मीने हज ने उमरा अदा किया और इबादतों में मसरूफ़ हैं।

कल तक रियासती हज कमेटी के 3,310 आज़मीन मक्का मुकर्रमा पहुंच चुके हैं जब कि आज 750 आज़मीन की रवानगी से ये तादाद बढ़ कर 4,060 हो गई है। सेंट्रल हज कमेटी ने ताहाल वेटिंग लिस्ट के 801 आज़मीन की रवानगी को मंज़ूरी दे दी है। तवक़्क़ो की जा रही है कि मज़ीद आज़मीन की मंज़ूरी हासिल होगी। हज हाउज़ नामपल्ली में आज आज़मीने हज की रवानगी के मौक़ा पर सैंकड़ों की तादाद में उन के रिश्तेदार और दोस्त अहबाब विदा करने के लिए पहुंचे। तलबीयह की गूंज में आज़मीने हज के क़ाफ़िले आर टी सी की ख़ुसूसी बसों के ज़रीए शम्साबाद इंटरनेशनल एयरपोर्ट रवाना हुए।

रियासती वुज़रा ने आज़मीने हज से मुलाक़ात करते हुए इंतिज़ामात के बारे में मालूमात हासिल कीं। आज़मीने हज ने हज कमेटी के इंतिज़ामात की सताइश की। आज़मीने हज के क़ाफ़िलों की रवानगी के मौक़ा पर सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड मौलाना सैयद ग़ुलाम अफ़ज़ल ब्याबानी ख़ुसरो पाशाह, एग्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर हज कमेटी एम ए हमीद और दूसरे मौजूद थे। कल 1 अक्टूबर को आज़मीने हज के दो क़ाफ़िले सऊदी अरब के लिए रवाना होंगे।

पहला क़ाफ़िला शाम 5 बज कर 25 मिनट पर जब कि दूसरा क़ाफ़िला रात 9 बज कर 25 मिनट पर सऊदी एयरलाइन्स की ख़ुसूसी परवाज़ों से रवाना होगा। इन दोनों क़ाफ़िलों में मजमूई तौर पर 600 आज़मीन शामिल रहेंगे। इन आज़मीन ने हज कैंप में अपनी रिपोर्टिंग मुकम्मल करली है।

TOPPOPULARRECENT