Thursday , December 14 2017

वक़्फ़ जायदादों की तबाही-ओ-बर्बादी पर ईज़हार-ए-तशवीश

हैदराबाद१९ मार्च : रियासत आंधरा प्रदेश की मुख़्तलिफ़ सयासी, समाजी-ओ-अक़ल्लीयती फ़लाही तंज़ीमों की जानिब से तलंगाना माइनारीटीज़ सैकूलर फ्रंट की क़ियादत में इंदिरा पार्क हैदराबाद में 17 मार्च को सुबह 11 बजे से शाम 5 बजे तक धरना प्रोग

हैदराबाद१९ मार्च : रियासत आंधरा प्रदेश की मुख़्तलिफ़ सयासी, समाजी-ओ-अक़ल्लीयती फ़लाही तंज़ीमों की जानिब से तलंगाना माइनारीटीज़ सैकूलर फ्रंट की क़ियादत में इंदिरा पार्क हैदराबाद में 17 मार्च को सुबह 11 बजे से शाम 5 बजे तक धरना प्रोग्राममुनाक़िद किया गया, जिस को मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों के नुमाइंदों ने मुख़ातब किया और वक़्फ़ जायदादों की तबाही-ओ-बर्बादी पर गहिरी तशवीश का इज़हार किया और रियास्ती-ओ-मर्कज़ी हुकूमतों को अपने मुतालिबात पर ज़ोर अंदाज़ में पेश कई। मलिक के दीगर हिस्सों में भी ऐसे धरने और मुज़ाहिरे मुनज़्ज़म करने की ज़रूरत है ताकि हुकूमत पर दबाव डाल कर मुस्लमानों के देरीना मसाइल को हल किया जा सकी।

जनाब अज़ीज़ पाशाह एम पी ने वक़्फ़ सीलकट कमेटी की सिफ़ारिशात को मज़ीद मूसिर बनाने पर ज़ोर दिया और 22 मार्च को जंतर मंत्र (दिल्ली) में इसी तरह धरना प्रोग्राम मुनाक़िद करने का ऐलान किया। हैदराबाद से ज़्यादा नुमाइंदों को शिरकत की दावत दी। धरना को मुहम्मद यूसुफ़ (सी पी आई) , रहीम उल्लाह ख़ान नियाज़ी (टी डी पी) , ऐडवोकेट तारिक़ कादरी, मौलाना हामिद हुसैन शतारी, मुहम्मद अफ़ज़ल (कौवा) , अबदुलसत्तार मजालद (मुस्लिम लीग), एम ए फ़ारूक़ टी ऐम ऐस फ्रंट, सलीम उद्दीन आर टी सी ट्रेड यूनीयन, कामरेड नुसरत मुही उद्दीन के इलावा कई नुमाइंदा शख़्सियतों ने सिंह-ए-अल्लाह ख़ान (टी पी ऐस) , उसमान हाजिरी दक्कन प्रोटेक्शन ने ख़िताब किया और अवाम ने शिरकत की।

कन्वीनर नईम अल्लाहशरीफ़ ने धरने के इनइक़ाद के अग़राज़-ओ-मक़ासिद पेश करते हुए तफ़सील पेश की। उन्हों ने वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ और फ़रोग़ के लिए क़ानूनसाज़ी की ज़रूरत पर ज़ोर दिया और हुकूमत को मुतालिबात पेश कई। वक़्फ़ तरमीमी बिल 53/2010 जो पार्लीमैंट में पेश होने जा रहा है वक़्फ़ सिलेक्ट कमेटी सिफ़ारिशात को काबिल-ए-क़बूल बनाया जाई। कल जमातें मुत्तहदा तौर पर हुकूमत से मुतालिबा किया कि सच्चर कमेटी रिपोर्ट और जस्टिस रंगनाथ मिश्रा कमीशन रिपोर्ट पर अमल आवरी की जाए।

TOPPOPULARRECENT