Saturday , December 16 2017

वक़्फ़ बोर्ड में गैर कानूनी सरगर्मियों का सख़्त नोट लिया जाएगा

सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद जनाब अहमद नदीम (आई ए एस) ने बताया कि वक़्फ़ बोर्ड में जारी बाअज़ गै़र क़ानूनी और ग़ैर मजाज़ सरगर्मीयों का सख़्ती से नोट लिया जाएगा और स्पेशल ऑफीसर के जायज़ा हासिल करने के बाद वो वक़्फ़ बोर्ड के उमूर पर तफ़सीली

सेक्रेट्री अक़लीयती बहबूद जनाब अहमद नदीम (आई ए एस) ने बताया कि वक़्फ़ बोर्ड में जारी बाअज़ गै़र क़ानूनी और ग़ैर मजाज़ सरगर्मीयों का सख़्ती से नोट लिया जाएगा और स्पेशल ऑफीसर के जायज़ा हासिल करने के बाद वो वक़्फ़ बोर्ड के उमूर पर तफ़सीली जायज़ा इजलास मुनाक़िद करेंगे।

उन्हों ने बताया कि बोर्ड में स्पेशल ऑफीसर के तबादले के बाद से जारी सरगर्मीयों के सिलसिला में उन्हें भी बाअज़ शिकायात मिली हैं और बाअज़ उमूर की जानिब निशानदेही की गई।

उन्हों ने कहा कि वक़्फ़ बोर्ड औकाफ़ी जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ से मुताल्लिक़ इदारा है और उस की कारकर्दगी में शफ़्फ़ाफ़ियत ज़रूरी है। किसी भी सतह पर बेक़ाईदगियों और बदउनवानीयों को हरगिज़ बर्दाश्त नहीं किया जाएगा।

अगर्चे हुकूमत ने उन के तबादले और अक़लीयती बहबूद डायरेक्टर और स्पेशल ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड की हैसियत से तक़र्रुर के अहकामात जारी किए हैं ताहम महकमा जंगलात से उन्हें रिलीव करने के अहकामात जारी नहीं किए गए। जब भी महकमा उन्हें रिलीव करेगा वो अपनी नई ज़िम्मेदारी सँभाल लेंगे।

TOPPOPULARRECENT