वक़्फ़ बोर्ड में मैरिज सर्टिफिकेट‌ की कारकर्दगी के औक़ात कार

वक़्फ़ बोर्ड में मैरिज सर्टिफिकेट‌ की कारकर्दगी के औक़ात कार
हैदराबाद 14 फरवरी( तबारक न्यूज़) क़ाज़ी फ़ारूक़ सुप्रिटेन्डेन्ट‌ ए पी वक़्फ़ बोर्ड ( मयारीज सैक्शन) ने मयारीज सर्टिफिकेट‌ हासिल करने वालों से ख़ाहिश की है कि वो दफ़्तर के औक़ात कार में हुसूल दरख़ास्त फ़ार्म के लिए 10.30 ता 12बजे दिन फ़

हैदराबाद 14 फरवरी( तबारक न्यूज़) क़ाज़ी फ़ारूक़ सुप्रिटेन्डेन्ट‌ ए पी वक़्फ़ बोर्ड ( मयारीज सैक्शन) ने मयारीज सर्टिफिकेट‌ हासिल करने वालों से ख़ाहिश की है कि वो दफ़्तर के औक़ात कार में हुसूल दरख़ास्त फ़ार्म के लिए 10.30 ता 12बजे दिन फ़ी फ़ार्म पाँच रुपय अदा कर के हासिल करें । फ़ार्म की इदख़ाल की औक़ात कार 10.30 ता 1बजे दिन मुक़र्रर है ।

फ़ारूक़ आरफ़ी ने मज़ीद बताया कि मयारीज सर्टिफिकेट‌ के लिए फ़ीस फी कस 100/-रुपय जब कि तत्काल के ज़रीया हासिल करने के लिए फ़ीस 300/- रुपय मुक़र्रर है ।

उन्हों ने कहा कि आ डीनरी दरख़ास्त गुज़ार को सर्टिफिकेट‌ की इजराई सात अय्याम कार जब कि तत्काल के ज़रीया सर्टिफिकेट‌ की इजराई दूसरे ही दिन यानी अंदरून 24घंटा अमल में आएगी ।

उन्हों ने दरख़ास्त गुज़ारों से ख़ाहिश की है कि वो रास्त शोबा मयारीज सक्शन से रुजू होकर हुसूल फ़ार्म और सर्टिफिकेट‌ के लिए रब्त पैदा करें ।

Top Stories