Sunday , December 17 2017

वज़न कम करने के लिए नाक से ख़ुराक की तरसील का बढ़ता हुआ रूझान

आम तौर पर दुनिया भर में बीमार और कोमा में मुब्तिला अफ़राद को प्लास्टिक की टयूब के ज़रीये नाक से ख़ुराक दी जाती है ताकि वो ज़िंदा रह सकें लेकिन अमेरीका में सेहतमन्द अफ़राद ने भी चंद दिनों में अपना वज़न घटाने के लिए इस तरीक़े पर अमल ( प्र

आम तौर पर दुनिया भर में बीमार और कोमा में मुब्तिला अफ़राद को प्लास्टिक की टयूब के ज़रीये नाक से ख़ुराक दी जाती है ताकि वो ज़िंदा रह सकें लेकिन अमेरीका में सेहतमन्द अफ़राद ने भी चंद दिनों में अपना वज़न घटाने के लिए इस तरीक़े पर अमल ( प्रयोग) करना शुरू कर दिया है। माहिर डाक्टर ज़का मुतआरिफ़ कर दहिया तरीका-ए-कार मुश्किल तो ज़रूर है लेकिन इस पर अमल करने के बाद हैरत अंगेज़ तौर पर 10दिन में 20 पौंड वज़न कम किया जा रहा है।

स्मार्टनेस का रोग पाले अफ़राद को प्लास्टिक की नाली के ज़रीये नाक से जिस्म के अंदर माए की शक्ल में तैय्यार करदा ख़ास ग़िज़ा दी जाती है जो कि प्रोटीन ,चिकनाई और पानी पर मुश्तमिल होती है।

दस दिन तक नाक के ज़रीये ये ग़ज़ा लेने के बाद रोज़ाना 800 किलो रेज़ जिस्म में दाख़िल होती हैं जबकि निहायत तेज़ रफ़्तारी से इज़ाफ़ी चिकनाई ख़तम भी होना शुरू हो जाती है।इस तरीका-ए-कार के ज़रीये अमेरीका भर में एक लाख से ज़ाइद अफ़राद दस दिन में 20पौंड वज़न कामयाबी से कम कर चुके हैं और दूसरी जानिब इन के जिस्म पर कोई मुज़िर असरात भी रौनुमा नहीं हुए।

TOPPOPULARRECENT