Friday , December 15 2017

वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार के ऐलान केलिए कोई जल्दी नहीं

कांग्रेस ने आज इशारा दिया है कि वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की है सियास‌त से किसी नाम के ऐलान में जल्दबाज़ी की कोई ज़रूरत नहीं है। उसने वज़ारत-ए-उज़मा केलिए बी जे पी उम्मीदवार नरेंद्र मोदी पर तन्क़ीद का सिलसिला जारी रखते हुए कहा कि वो (नर

कांग्रेस ने आज इशारा दिया है कि वज़ीर-ए-आज़म के उम्मीदवार की है सियास‌त से किसी नाम के ऐलान में जल्दबाज़ी की कोई ज़रूरत नहीं है। उसने वज़ारत-ए-उज़मा केलिए बी जे पी उम्मीदवार नरेंद्र मोदी पर तन्क़ीद का सिलसिला जारी रखते हुए कहा कि वो (नरेंद्र मोदी) राहुल गांधी जैसे क़ौमी लीडर नहीं हैं।

कांग्रेस के तर्जुमान भक्त चरण दास ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी जैसे लीडर केलिए वज़ीर-ए-आज़म बन जाना कोई बड़ी बात नहीं है। ताहम वो (राहुल गांधी) कमज़ोर तबक़ात के काम‌ से ज़्यादा दिलचस्पी रखते हैं।

उन्होंने कहा कि मुल्क को महिज़ एक वज़ीर-ए-आज़म की नहीं बल्कि क़ौमी रहनुमा की ज़रूरत है और कांग्रेस इस मसला पर खुला जेहन रखती है। चुनांचे क़ौमी ज़रूरत के मुताबिक़ फ़ैसला करेगी। भक्त चरण दास ने मज़ीद कहा कि जो लोग ग़रीबों और पिछड़े हुए तबक़ात, दलितों और आदि वासियों केलिए काम करते हैं वो जानते है कि राहुल गांधी ही उन की वाहिद उम्मीद हैं और उन जैसा कोई लीडर नहीं है।

मुल्क को महिज़ एक वज़ीर-ए-आज़म की ही ज़रूरत नहीं है बल्कि एक क़ौमी क़ाइद की ज़रूरत है। उन्होंने कहा कि कांग्रेस अब तक कई वज़ीर-ए-आज़म बना चुकी है और इस ओहदा केलिए कई उम्मीदवारों की ताईद करचुकी है। सिर्फ़ मुस्तक़बिल ही ये बताएगा कि वज़ारत-ए-उज़मा का उम्मीदवार कौन होगा।

TOPPOPULARRECENT