Monday , December 18 2017

वज़ीर आज़म 2G स्क़ाम पर अदालती फैसला का जायज़ा लेंगे

वज़ीर आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह इमकान है कि आइन्दा चंद दिन में अपने सीनियर और अहम वुज़रा के साथ इजलास मुनाक़िद करते हुए 2G स्पेक्ट्रम के 122 लाईसेंस मंसूख़ कर देने सुप्रीम कोर्ट के फैसले का जायज़ा लेंगे । सरकारी ज़राए ने ये बात बताई । उम्मीद

वज़ीर आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह इमकान है कि आइन्दा चंद दिन में अपने सीनियर और अहम वुज़रा के साथ इजलास मुनाक़िद करते हुए 2G स्पेक्ट्रम के 122 लाईसेंस मंसूख़ कर देने सुप्रीम कोर्ट के फैसले का जायज़ा लेंगे । सरकारी ज़राए ने ये बात बताई । उम्मीद की जा रही है कि इस इजलास में वज़ीर पफाइनेंस मिस्टर परनब मुकर्जी वज़ीर क़ानून मिस्टर सलमान ख़ूर्शीद और वज़ीर मुवासलात मिस्टर कपिल सिब्बल शिरकत करेंगे ।

इमकान है कि वज़ीर-ए-आज़म इन लाईसेंसों की तंसीख़ से होने वाले असरात पर तबादला ख़्याल करेंगे । ज़राए ने कहा कि इस इजलास में टेलीकॉम सेक्टर के लिए नए रहनुमा ख़ुतूत की तदवीन पर ग़ौर किया जाएगा। ज़राए ने कहा कि हुकूमत का एक गोशा चाहता है कि अदालत के फैसला का जायज़ा लिया जाए । वज़ीर आज़म ने इस फैसला पर अटार्नी जनरल मिस्टर जी ए वाहन वाती की राय भी हासिल की है समझा जाता है कि वज़ीर आज़म ने ये इस्तिफ्सार किया कि आया असपेकटरम अलाटमैंट की मौजूदा पॉलीसी को नई पॉलीसी की तदवीन तक बरक़रार रखा जा सकता है यह नहीं।

TOPPOPULARRECENT