वज़ीर-ए-आज़म के 15 नकाती प्रोग्राम पर अमल आवरी के लिए ज़ेली कमेटियों की तशकील, जी ओ 18 की इजराई

वज़ीर-ए-आज़म के 15 नकाती प्रोग्राम पर अमल आवरी के लिए ज़ेली कमेटियों की तशकील, जी ओ 18 की इजराई
हैदराबाद। १२ जुलाई (सियासत न्यूज़) अक़ल्लीयतों केलिए वज़ीर-ए-आज़म के नए 15 नकाती प्रोग्राम पर मूसिर अमल आवरी के लिए रियास्ती हुकूमत ने चार ज़ेली कमेटीयों की तशकील का फ़ैसला किया है। इस सिलसिले में चीफ़ सैक्रेटरी मनी मैथीयू ने आज ज

हैदराबाद। १२ जुलाई (सियासत न्यूज़) अक़ल्लीयतों केलिए वज़ीर-ए-आज़म के नए 15 नकाती प्रोग्राम पर मूसिर अमल आवरी के लिए रियास्ती हुकूमत ने चार ज़ेली कमेटीयों की तशकील का फ़ैसला किया है। इस सिलसिले में चीफ़ सैक्रेटरी मनी मैथीयू ने आज जी ओऐम ऐस 81 जारी किया। अक़ल्लीयतों की मुख़्तलिफ़ शोबा जात में तरक़्क़ी को यक़ीनीबनाने के लिए वज़ीर-ए-आज़म का पंद्रह नकाती प्रोग्राम तए किया गया है।

इस पर अमल आवरी की निगरानी के लिए रियास्ती सतह पर चीफ़ सैक्रेटरी की सदारत में कमेटी मौजूद है। रियास्ती सतह की कमेटी से इआनत के लिए चार ज़ेली कमेटियों की तशकील का फ़ैसला किया गया। जी ओ में कहा गया है कि चीफ़ सैक्रेटरी पंद्रह नकाती प्रोग्राम पर अमल आवरी का वक़फ़ा वक़फ़ा से जायज़ा ले रही हैं, ताहम रियास्ती सतह की कमेटी से तआवुन केलिए ज़ेली कमेटियों की तशकील का फ़ैसला किया गया, जो कि सैक्रेटरी अक़ल्लीयती बहबूद की निगरानी में होंगी। हर सब कमेटी में मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ओहदेदारों को शामिल किया जाएगा।

ये ओहदेदार हर माह मुनाक़िद होने वाले सब कमेटी इजलास में शिरकत करते हुए अपनी प्रोग्रेस रिपोर्ट पेश करेंगी। अक़ल्लीयतों को तालीमी सहूलतों की फ़राहमी सेमुताल्लिक़ सब कमेटी में कमिशनर-ओ-डायरेक्टर वीमन ऐंड चाईलड वेलफेय‌र, स्टेट प्रोजेक्ट डायरेक्टर सरवा सखशा अभियान , डायरेक्टर स्कूल एज्यूकेश‌न , डायरेक्टर उर्दू एकेडेमी , मैनेजिंग डायरेक्टर ए पी क्रिस्चियन फ़ीनानस कारपोरेशन को शामिल किया गया है।

इस कमेटी के तहत आई सी डी ऐस ख़िदमात की फ़राहमी सरवासखशा अभियान और कस्तूरबा गांधी बालीका, उर्दू तालीम की फ़राहमी के मवाक़े, मुदर्रिसा एज्यूकेशन को असरी बनाना, अक़ल्लीयती तलबा को परी मैट्रिक और पोस्ट मैट्रिक स्कालरशिप की फ़राहमी और मौलानाआज़ाद एज्यूकेशन फ़ाउनडेशन से तालीमी सहूलतों की फ़राहमी जैसे उमूर को शामिल किया गया ही। दूसरी सब कमेटी अक़ल्लीयतों को रोज़गार की फ़राहमी और मआशी सरगर्मीयों मेंइमदाद जैसे उमोर का जायज़ा लेगी जिस में डायरेक्टर यूथ सर वैसीस, कमिशनर रूरल डेवलपमेन्ट‌, डायरेक्टर टेक्नीकल एजूकेशन, कन्वीनर स्टेट लेवल बैंकर्स कमेटी, नायब सदर नशीन-ओ-मैनेजिंग डायरेक्टर अक़ल्लीयती फ़ीनानस कारपोरेशन, आंधरा प्रदेश पब्लिक सर्विस कमीशन के नुमाइंदे को शामिल किया गया ही।

इस कमेटी के तहत ग़रीबअक़ल्लीयतों केलिए ख़ुद रोज़गार जैसी असकीमात की फ़राहमी, स्वर्णा जयंती ग्राम सेवा रोज़गार योजना , स्वर्णा जयंती रोज़गार योजना, फ़न्नी तालीम की फ़राहमी और मआशी सरगर्मीयों के लिए बैंकों से इमदाद और रियास्ती और मर्कज़ी सर वैसीस में तक़र्रुत जैसे उमोर को शामिल किया गया ही।

तीसरी सब कमेटी अक़ल्लीयतों की मईआर-ए-ज़िंदगी को बेहतर बनाने से मुताल्लिक़ उमोर का जायज़ा लेगी। इस कमेटी में डायरेक्टर बलदी नज़म-ओ-नसक़ और शहरी तरक़्क़ी, मैनेजिंग डायरेक्टर हाउज़िंग‌ कारपोरेशन, कमिशनर पंचायत राज, अनजीनर इन चीफ़ रूरल वाटर स्पलाई को इस में शामिल किया गया है जो देही हाउज़िंग‌ असकीमात में अक़ल्लीयतों की मुसावी हिस्सादारी और सल्लम इलाक़ों में बसने वाले अक़ल्लीयतों के मईआर-ए-ज़िंदगी में बेहतरी जैसे उमोर का जायज़ा लेंगी। चौथी सब कमेटी फ़िर्कावाराना तशद्दुद और फ़सादाद की रोक थाम से मुताल्लिक़ उमोर का जायज़ा लेगी।

इस कमेटी में डायरेक्टर जनरल पुलिस, जवाइंट सैक्रेटरी वज़ारत-ए-दाख़िला, जवाइंट सैक्रेटरी ला ऐंड आर्डर और जी ए डी के नुमाइंदे शामिल होंगी। ये कमेटी फ़िर्क़ा वारनानौईयत के वाक़ियात की रोक थाम और इस में मुलव्वस अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई और फ़सादाद के मुतास्सिरीन की बाज़ आबादकारी जैसे उमूर को यक़ीनी बनाएगी।

Top Stories