Wednesday , January 24 2018

वज़ीर-ए-आज़म को ग़रीबों की कोई परवाह नहीं, समाजवादी पार्टी का बयान

मोदी सिर्फ़ चंद सनअत कारों के लिए काम कररहे हैं: राहुल गांधी

मोदी सिर्फ़ चंद सनअत कारों के लिए काम कररहे हैं: राहुल गांधी

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर तन्क़ीद जारी रखते हुए समाजवादी पार्टी ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि उन्हें ग़रीबों की कोई परवाह नहीं है और वो सिर्फ़ सरमाया दारों पर तवज्जे मर्कज़ किए हुए हैं। समाजवादी पार्टी क़ाइद शीवपाल सिंह यादव ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म को मुल्क‌ के अवाम की ख़िदमत करना चाहिए लेकिन मौजूदा वज़ीर-ए-आज़म जब अमरीका और जापान के दौरे पर थे तो उन्हों ने तिजारत की बातें कीं और वतन वापिस आने के बाद झाड़ू उठा लेने की बात की।

वो पार्टी के 9वीं क़ौमी कनवेनशन से ख़िताब कररहे थे। उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए‍-आज़म ग़रीबों से रोज़गार छीन लेने की बातें करते हैं, उतना चालाक वज़ीर-ए-आज़म हम ने कभी नहीं देखा था जो हमेशा झूट बोलता है। उन्होंने कहा कि समाजवादी पार्टी को एक मक्कार और सरमायादार दोस्त से चैलेंज दरपेश है।

मुलाय‌म सिंह यादव ने अपनी इफ़्तेताही तक़रीर में चीनी दर अंदाज़ियों पर ख़ामोशी इख़तियार करने पर हुकूमत की सख़्त मज़म्मत की और कहा कि जो गरजते हैं वो बरसते नहीं। चीन बार बार हिन्दुस्तान की सरहद पार कर के दरअंदाज़ी कररहा था। दोनों ममालिक की सरहद ग़ैर महफ़ूज़ है और चीन ने हमेशा हिन्दुस्तान को धोका दिया है।

आख़िर हुकूमत चीन के मामले पर ख़ामोशी क्यों इख़तियार कररही है। फ़िरोज़ पर झुर्का से मौसूला इत्तेला के बमूजब नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो सिर्फ़ चंद सरमाया दारों के लिए काम कररहे हैं। उन्होंने अदविया की क़ीमतों पर कंट्रोल अमरीका की चंद कंपनीयों कीईमा पर बर्ख़ास्त कर दिया है जिस के नतीजे में कैंसर की जो दवाएं साबिक़ में 8हज़ार रुपये में दस्तयाब थीं अब एक लाख रुपये में दस्तयाब हैं।

राहुल गांधी ने हरियाणा के लिए एक नया नारा दिया जय‌ जवान , जय‌ किसान, जय‌ पहलवान इन का ये नारा आलमी सतह के कई पहलवानों के हवाले से था जो हरियाणा ने मुल्क को दिए हैं। उन्होंने कहा कि कांग्रेस को फ़ख़र है कि इस ने इस रियासत पर हुकूमत के दौरान उसे तरक़्क़ी दी है। उन्होंने बी जे पी के इस दावे पर तन्क़ीद की कि हरियाणा तरक़्क़ी के लिहाज़ से दीगर रियासतों से पीछे है। उन्हों ने कहा कि हरियाणा जी डी पी और मुलक की पैदावार के लिहाज़ से मुल्क भर में पहले मुक़ाम पर है।

TOPPOPULARRECENT