Thursday , December 14 2017

वज़ीर-ए-आज़म मोदी की सऊदी अरब आमद शाह सलमान से मुलाक़ात

रियाज़ 03 अप्रैल: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी दो-रोज़ा दौरे पर सऊदी अरब पहूंचे। इस दौरे के मौके पर दोनों ममालिक कई मुआहिदात पर दस्तख़त करेंगे जिनके ज़रीये बाहमी हिक्मत-ए-अमली शराकतदारी को मुस्तहकम किया जाएगा और सिक्योरिटी-ओ-इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी तआवुन को गेराई दी जा सके। नरेंद्र मोदी का शाह ख़ालिद इंटरनेशनल एयरपोर्ट के रॉयल टर्मीनल में गवर्नर रियाज़ प्रिंस फ़ैसल बिन बंदर बन अबदुलअज़ीज़ ने गरमजोशाना ख़ैर-मक़्दम किया।

प्रिंस फ़ैसल शाही ख़ानदान के एक अहम रुकन हैं। इस मौके पर कई आला रुत्बा के सऊदी ओहदेदार मौजूद थे। एयरपोर्ट से वज़ीर-ए-आज़म इंतेहाई बेहतरीन-ओ-सख़्त सिक्योरिटी वाले किंग सऊद गेस्ट पैलेस पहूंचे जो क़लब शहर में वाक़्ये है जहां शाह सलमान बिन अबदुलअज़ीज़ अलसावद नरेंद्र मोदी और उनके साथ वफ़द के मेज़बान हैं। मोदी के दौरे के मौके पर सारे महल को सजाया गया है।

वज़ीर-ए-आज़म मोदी ने अपनी आमद के फ़ौरी बाद अरबी और अंग्रेज़ी ज़बानों में ट्वीट किया कि वो सऊदी अरब पहूंच गए हैं और वो बाहमी ताल्लुक़ात मुस्तहकम बनाने के मुतमन्नी हैं।

ये इलाक़ा हिक्मत-ए-अमली के एतबार से बहुत एहमीयत का हामिल है जहां ज़ाइद अज़ 8 मिलियन हिन्दुस्तानी मुक़ीम हैं और वो हिन्दुस्तान की तवानाई सलामती के लिए भी एहमीयत का हामिल है।

मोदी और सऊदी अरब की क़ियादत के माबैन बातचीत के एजंडा में इमकान है कि दहश्तगर्दी से निमटना और ख़्यालात को इन्क़िलाबी बनाने की कोशिशों को रोकने को एहमीयत हासिल रहेगी।

TOPPOPULARRECENT