Sunday , December 17 2017

वज़ीर-ए-आज़म मोदी ग़रीब कबायली इलाक़ों का दौरा नहीं करेंगे

जनजगीर: कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर ग़रीब और कबायली अवाम को नज़रअंदाज करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि हुकूमत अगरचे बुलेट ट्रेनस की बात करती है लेकिन ऐसी ट्रेनों में किसान और ग़रीब अवाम नहीं बल्

जनजगीर: कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर ग़रीब और कबायली अवाम को नज़रअंदाज करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि हुकूमत अगरचे बुलेट ट्रेनस की बात करती है लेकिन ऐसी ट्रेनों में किसान और ग़रीब अवाम नहीं बल्कि सिर्फ़ सूट बूट पहनने वाले अफ़राद ही सफ़र करसकते हैं।

उन्होंने मर्कज़ और छत्तीसगढ में बरसर-ए-इक्तदार हुकूमत पर तन्क़ीद की और कहा कि तरक़्क़ी के नाम पर ग़रीब किसानों से आराज़ीयात छीनी जा रही हैं ग़रीबों और कबायलियों केलिए कुछ नहीं किया गया। राहुल ने बरहमी के साथ कहा कि हम ऐसी तरक़्क़ी नहीं चाहते और कहीं भी किसानों की ज़मीनात छीन कर की जाने वाली तरक़्क़ी को हम बर्दाश्त नहीं करेंगे।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर शदीद तन्क़ीद करते हुए उन्होंने कहा कि मोदी ने सिर्फ़ इंतेख़ाबात के दौरान तरक़्क़ी के नाम पर वोट हासिल करने केलिए ग़रीबों और कबायलियों के इलाक़ों का दौरा किया था । राहुल गांधी ने कहा कि में लिख कर दे सकता हूँ कि नरेंद्र मोदी इंतेख़ाबात से क़बल यहां नहीं आयेंगे और जब आयेंगे तो कहेंगे कि हम अच्छे दिन लाए हैं और भी अच्छे दिन लाएंगेगे चुनांचे आप हमें वोट दिजिए।

कांग्रेस के नायब सदर ने कहा जो (शख़्स)5 लाख रुपये के सूट पहनता है वो ऑस्ट्रेलिया और अमरीका के दौरों को तर्जीह देता है। राहुल गांधी ने छत्तीसगढ के जनजगीर। छुपा ज़िला में आज से 10 कीलो मीटर पैदल दौरे का आग़ाज़ किया। जहां वो इन किसानों से मुलाक़ात करेंगे जिन की ज़मीनात मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती प्रोजेक्ट्स के नाम पर हासिल की गई है।

TOPPOPULARRECENT