Monday , December 11 2017

वज़ीर-ए-आज़म 15 नकाती प्रोग्राम के लिए मैंबरस का चुनाव

ज़िला कलेक्टर रोनालड रूस के जारी करदा आलामीया के मुताबिक़ महिकमा अक़लियती बहबूद की तरफ से अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए वज़ीर आ अज़म 15 नकाती प्रोग्राम रूबा अमल लाया जा रहा है। इस प्रोग्राम में ज़िला कलेक्टर चेरमैन के अलावा तमा

ज़िला कलेक्टर रोनालड रूस के जारी करदा आलामीया के मुताबिक़ महिकमा अक़लियती बहबूद की तरफ से अक़लियतों की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए वज़ीर आ अज़म 15 नकाती प्रोग्राम रूबा अमल लाया जा रहा है। इस प्रोग्राम में ज़िला कलेक्टर चेरमैन के अलावा तमाम महिकमा के ज़िलई ओहदेदार वज़ीर आज़म 15 नकाती प्रोग्राम के मैंबरस होंगे और एन जी औज़ की तरफ से( 2)मुस्लिम अक़लियती उम्मीदवारों और क्रिस्चन अक़लियती तबक़ा की तरफ से( 1)उम्मीदवार का चुनाव अमल में आएगा।

अक़लियती अवाम के लिए रज़ाकाराना फ़लाही तंज़ीमों से वाबस्ता नुमाइंदे जो अवामी ख़िदमत का जज़बा रखते हूँ एसे उम्मीदवारों के नामों को तरजीही बुनियाद पर महिकमा अक़लियती बहबूद निज़ामबाद की तरफ से मुंतख़ब किया जाएगा।

लिहाज़ा ख़ाहिशमंद रज़ाकाराना फ़लाही तंज़ीमों के उम्मीदवारों से गुज़ारश की जाती हैके वो अपने मुकम्मिल बायो डाटा के साथ (जिस में फ़लाही , समाजी मिली ख़िदमात की तफ़सीलात का ज़िक्र हो) डिस्ट्रिक्ट माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसर निज़ामबाद से रुजू हूँ।

TOPPOPULARRECENT