वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम अस्तीफ़ा देने तैय्यार

वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम अस्तीफ़ा देने तैय्यार
2G तनाज़ा में शिद्दत, न्यूयार्क से वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की वापसी का इंतिज़ार

2G तनाज़ा में शिद्दत, न्यूयार्क से वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की वापसी का इंतिज़ार
नई दिल्ली । 23 सितंबर (एजैंसीज़) 2G तनाज़ा में एक नया मोड़ आया है। वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने अस्क़ाम मैं ख़ुद के मुलव्वस होने के इल्ज़ामात पर अस्तीफ़ा की पेशकश की। उन्हों ने कहा कि जब वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह उन्हें तलब करेंगे तो वो अपना अस्तीफ़ा पेश करदेंगे। ज़राए ने बताया कि वज़ीर-ए-आज़म के न्यूयार्क से वापिस होने के फ़ौरी बाद वो ठोस फ़ैसला करेंगे। वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ने कहा हीका उऩ्हें चिदम़्बरम पर उन के दोनों क़लमदानों साबिक़ वज़ारत फ़ीनानस और अब वज़ारत-ए-दाख़िला दोनों के दौरान कारकर्दगी पर कामिल ईक़ान और भरोसा है। उन्हों ने ये भी वाज़िह करदिया कि इन के सीनीयर तरीन वुज़रा के दरमयान कोई इख़तिलाफ़ात नहीं हैं और ये कि हुकूमत , अप्पोज़ीशन के दबाओ में नहीं आएगी। चिदम़्बरम ने उन के ख़िलाफ़ उठने वाले सवालात का जवाब देने केलिए वज़ीर-ए-आज़म की वतन वापसी तक इंतिज़ार करने का फ़ैसला किया है चूँकि वज़ीर-ए-आज़म ने न्यूयार्क जाते हुए सहाफ़ीयों से कहा था कि उन्हें चिदम़्बरम पर कामिल भरोसा है और वो नहीं चाहते कि इस मसला पर वुज़रा के दरमयान कोई झगड़ा बरक़रार रहे। क़ब्लअज़ीं वज़ारत फ़ीनानस की जानिब से वज़ीर-ए-आज़म के दफ़्तर को रवाना करदा मकतूब में कहा गया था कि चिदम़्बरम अगर चाहते तो 2G अस्क़ाम को रोक दसकते थे। चिदम़्बरम की हिमायत करते हुए मर्कज़ी वज़ीर कॉरपोरेट ऐम वीरप्पा मोईली ने आज कहा कि चिदम़्बरम को अस्तीफ़ा देने के लिए ज़ोर मत दीजिए। इस से हम एक मज़ाक़ बन जाऐंगे। इसी दौरान सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने पार्टी क़ाइदीन और का बीनी अरकान से कहा हीका वो 2G अस्क़ाम के सिलसिला में वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ उठने वाली उंगलीयों के पेश नज़र चिदम़्बरम की भरपूर मुदाफ़अत की जाय। सोनीया गांधी ने चिदम़्बरम को अख़लाक़ी तौर पर ताईद करने के इलावा पार्टी की हिमायत देने का फ़ैसला किया है। अप्पोज़ीशन ने उन के ख़िलाफ़ मुहिम तेज़ करदी है।
चिदम़्बरम मसला पर मुकर्जी की वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात
वाशिंगटन /23 सितंबर (पी टी आई) मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के 2G असपकटरम अस्क़ाम में मुलव्वस होने के इल्ज़ामात की बिना पर पैदा होने वाले मसला के सिलसिले में वज़ीर-ए-आज़म से तबादला-ए-ख़्याल के लिए मर्कज़ी वज़ीर फ़ीनानस परनब मुकर्जी वाशिंगटन से न्यूयार्क रवाना हो गए, जहां वो वज़ीर-ए-आज़म से इतवार के दिन मुलाक़ात करके इस मसला पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। अपनी इस अचानक मुलाक़ात की गुंजाइश पैदा करते हुए मुकर्जी की वाशिंगटन से चंद घंटे क़बल अज़ वक़्त रवानगी के बारे में उन्हों ने कहा कि वो वज़ीर-ए-आज़म से दोपहर की बजाय सुबह मुलाक़ात करके न्यूयार्क से शाम में वतन वापिस होजाना चाहते हैं। ताहम दौरा मुख़्तसर करने से पहले वो अपनी तमाम मुक़र्ररा मसरुफ़ियात की तकमील करदेंगे। ज़राए के बमूजब मुकर्जी की क़बल अज़ वक़्त न्यूयार्क रवानगी दरहक़ीक़त चिदम़्बरम पर 2G अस्क़ाम का इल्ज़ाम आइद होने की वजह से वज़ीर-ए-आज़म से तबादला-ए-ख़्याल के मक़सद से हो रही है।
चिदम़्बरम तनाज़ा के सिलसिले में वज़ीर-ए-आज़म पर बी जे पी की तन्क़ीद
नई दिल्ली /23 सितंबर (पी टी आई) बी जे पी ने आज वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह पर उस वक़्त तन्क़ीद की, जब कि उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम पर अपने भरपूर एतिमाद का इज़हार किया, जिन्हें 2G असपकटरम अस्क़ाम मैं मुश्तबा क़रार दिया जा रहा है। बी जे पी ने वज़ीर-ए-आज़म से सवाल किया कि क्या वो चिदम़्बरम का दिफ़ा इस लिए कर रहे हैं कि उन्हें दफ़्तर वज़ीर-ए-आज़म के भी इस सिलसिले में तन्क़ीद का निशाना बन जाने का अंदेशा है। बी जे पी की इस तन्क़ीद पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कांग्रेस ने जवाबी तन्क़ीद करते हुए बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि अप्पोज़ीशन पार्टी मुतलातिम समुंद्र में माही गेरी करना चाहती है। कांग्रेस ने कहा कि ये मसला तहक़ीक़ात के लिए मुशतर्का पारलीमानी कमेटी के सपुर्द किया जा चुका है।

Top Stories