Wednesday , December 13 2017

वज़ीर-ए-दिफ़ा अमेरीका चक हेगल का अचानक दौरा अफ़्ग़ानिस्तान

काबुल,09 मार्च:(एएफ़ पी) अमेरीका के नए वज़ीर-ए-दिफ़ा चक हेगल आज अपने ओहदा का हलफ़ उठाने के 9 दिन बाद बगै़र किसी ऐलान के आज अचानक काबुल पहूंच गए । हेगल अमेरीकी ज़ेर-ए-क़ियादत फ़ौजी इत्तिहाद नाटो की आइन्दा साल के इख़तेताम तक अफ़्ग़ानिस्तान स

काबुल,09 मार्च:(एएफ़ पी) अमेरीका के नए वज़ीर-ए-दिफ़ा चक हेगल आज अपने ओहदा का हलफ़ उठाने के 9 दिन बाद बगै़र किसी ऐलान के आज अचानक काबुल पहूंच गए । हेगल अमेरीकी ज़ेर-ए-क़ियादत फ़ौजी इत्तिहाद नाटो की आइन्दा साल के इख़तेताम तक अफ़्ग़ानिस्तान से तख़लिया करने की ख़बरों के दौरान अफ़्ग़ानिस्तान के दौरा पर पहूंचे है जबकि जुनूबी और मशरिक़ी अफ़्ग़ानिस्तान में तालिबान की शोरिश से मुक़ाबला करने नाटो अफ़्वाज को यहां तैनात किया गया था ।

उन्होंने सफ़र के दौरान अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि अमेरीका को कई बड़े मसाइल और चैलेंजों का सामना है और अमेरीका चाहता है कि ज़िम्मादाराना अंदाज़ में इख़्तेयारात अफ़्ग़ान फ़ौज को मुंतक़िल किए जाएं । उन्होंने पेंटगान में प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब के दौरान अमेरीका के दिफ़ाई बजट में तख़फ़ीफ़ पर सख़्त ईज़हार-ए-तशवीश किया था और कहा था कि इससे अमेरीका में सयासी तात्तुल पैदा हो जाएगा ।

उन्होंने तय्यारे में हमसफ़र अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि वो अफ़्ग़ानिस्तान में अपने फ़ौजीयों का शुक्रिया अदा करने और उनके काम की सताइश करने अफ़्ग़ानिस्तान जा रहे हैं । सदर अमेरीका बारक ओबामा गुज़श्ता माह ऐलान कर चुके हैं कि आइन्दा साल 34 हज़ार अमेरीकी फ़ौजी अफ़्ग़ानिस्तान से तख़लिया कर देंगे ।

फ़िलहाल अफ़्ग़ानिस्तान में तैनात अमेरीकी फ़ौजीयों की तादाद 66 हज़ार है । उन्होंने कहा कि अफ़्ग़ान फ़ौज मुल्क की सयानत का इंतेज़ाम सँभाल रही है लेकिन शदीद अंदेशे पाए जाते हैं कि वो तालिबान का मुक़ाबला नहीं कर सकेगें और अफ़्ग़ानिस्तान में ज़्यादा बड़े पैमाने पर अदम इस्तिहकाम पैदा हो जाएगा

TOPPOPULARRECENT