Monday , December 18 2017

वज़ीर माल के हाथों चार अग्रवाल आई हॉस्पिटल्स का इफ़्तिताह

हैदराबाद ।१०। मई : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर माल मिस्टर उनम राम नारायण ने आज यहां पंजा गट्टा में चार अग्रवाल आई हॉस्पिटल का इफ़्तिताह अंजाम दिया जहां पर सतह ग़ुर्बत से कम ज़िंदगी गुज़ारने वाले सरकारी मुलाज़मीन और मुतवस्सि

हैदराबाद ।१०। मई : ( सियासत न्यूज़ ) : रियास्ती वज़ीर माल मिस्टर उनम राम नारायण ने आज यहां पंजा गट्टा में चार अग्रवाल आई हॉस्पिटल का इफ़्तिताह अंजाम दिया जहां पर सतह ग़ुर्बत से कम ज़िंदगी गुज़ारने वाले सरकारी मुलाज़मीन और मुतवस्सित तबक़ात को बिलकुल मुफ़्त ईलाज किया जाएगा ।

वज़ीर माल ने कहा कि इस तरह के जुमला चार दवा ख़ानों को शहर में क़ियाम अमल में लाया गया जो कि क़ब्लअज़ीं चिनाई में अपना मुनफ़रद मुक़ाम हासिल किया जिस के बाइस पड़ोसी रियासत आंधरा प्रदेश के नैलोर , कड़पा और चित्तूर की अवाम उन दवा ख़ानों से भरपूर इस्तिफ़ादा कर रहे हैं ।

उन्हों ने कॉरपोरेट ख़िदमात की फ़राहमी के ताल्लुक़ से अग्रवाल आई हॉस्पिटल से ख़ाहिश की कि वो आम आदमी का ख़्याल रखते हुए उन की इस्तिताअत के मुताबिक़ तिब्बी ख़िदमात फ़राहम करें । डाक्टर डी ईल रवींद्र रेड्डी ने इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए कहा कि अग्रवाल आई क्लीनिक का साल 1982 में क़ियाम अमल में लाया गया था ।

उन्हों ने कहा कि हालिया दिनों में उन्हें चीन से ताल्लुक़ रखने वाले 20 दवा ख़ानों के इफ़्तिताह के लिए दावत दी गई थी ताहम उन्हों ने इस को मुस्तर्द करदिया । उन्हों ने मज़ीद कहा कि अग्रवाल आई हॉस्पिटल अवामी ख़िदमात के लिए एक नुमायां मुक़ाम रखता है । उन्हों ने हॉस्पिटल से ख़ाहिश की कि रिसर्च पर तवज्जा दें चूँकि दवाख़ाना मैं असरी टैक्नालोजी और सर्जीकल की बेहतर सहूलतें दस्तयाब हैं ।

मिस्टर केशवर प्रिंसिपल सैक्रेटरी हैल्थ‌ ने कहा कि अग्रवाल ने अपनी बेहतर टेक्नीक के ज़रीया यौमिया कम अज़ कम 30 मुफ़्त सर्जरीज़ अंजाम देता है जो कि काबिल-ए-सिताइश इक़दाम है । उन्हों ने कहा कि हुकूमत अंधेपन को कम करने की हर मुम्किना कोशिश कररही है साल 2015 तक पच्चास फ़ीसद से ज़ाइद इस में कमी वाक़्य हो जाएगी ।

डाक्टर अमर अग्रवाल ने कहा कि इस दवाख़ाना के इफ़्तिताह के साथ अग्रवाल दवा ख़ानों की तादाद ताहाल 50 तक जा पहूँची है । आइन्दा तीन बरसों में मज़ीद 30 दवाखाने क़ायम करने की तजवीज़ है । जिस को रियासत आंधरा प्रदेश के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर क़ायम किए जाऐंगे ।

हॉस्पिटल में 200 से ज़ाइद डॉक्टर्स बरसर ख़िदमत हैं जब कि 2500 वर्किंग ग्रुपस शामिल हैं । अग्रवाल आई हॉस्पिटल की जानिब से बैरून-ए-मुमालिक भी दवाखाने क़ायम करने का मंसूबा रखते हैं ।।

TOPPOPULARRECENT