Wednesday , December 13 2017

वज़ीर रेलवे की जानिब से रेलवे ओहदेदारों को तहनियत

भोपाल, 12 अप्रेल: मर्कज़ी वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल सीनियर डेवेझ कमर्शियल मैनेजर (भोपाल) संदीप सिंह भाटिय और दीगर रेलवे ओहदेदारों को 16 अप्रेल को मुंबई में मुनाक़िद शुदणी एक तक़रीब के दौरान उन की ख़िदमात के एतराफ़ में तहनियत पेश करेंगे

भोपाल, 12 अप्रेल: मर्कज़ी वज़ीर रेलवे पवन कुमार बंसल सीनियर डेवेझ कमर्शियल मैनेजर (भोपाल) संदीप सिंह भाटिय और दीगर रेलवे ओहदेदारों को 16 अप्रेल को मुंबई में मुनाक़िद शुदणी एक तक़रीब के दौरान उन की ख़िदमात के एतराफ़ में तहनियत पेश करेंगे। ज़राए के मुताबिक़ भाटिय और कम-ओ-बेश एक दर्जन दीगर रेलवे ओहदेदार जिन का ताल्लुक़ वैस्ट सेंटर्ल रेलवे (WCR) से है, को उन के मुताल्लिक़ा शोबों में ग़ैरमामूली ख़िदमात अंजाम देने के एतराफ़ के तौर पर तहनियत पेश की जाएगी।

जिन में गुलाब गंज स्टेशन के सीनियर सुपरवाइज़र आँजहानी भगवान दास और ज़ख़मी अस्सिटेंट स्टेशन मास्टर संकेत बंसल भी शामिल हैं। याद रहे कि एक मुश्तइल हुजूम ने 26 फ़रव‌री के रोज़ एक ट्रेन के ज़रिये दो बच्चों के कट कर हलाक होजाने पर गुलाब गंज स्टेशन को बतौरे एहतिजाज आग लगादी थी जिस में भगवान दास की मौत होगई थी और संकेत बंसल शदीद तौर पर ज़ख़मी हुए थे।वज़ीर रेलवे इलावा अज़ीं सेक्यूरिटी एंड सियोल इंजीनियरिंग शील्ड भी WCR को उस की ख़िदमात के एतराफ़ के तौर पर पेश करेंगे।

TOPPOPULARRECENT