Sunday , May 27 2018

वज़ीर सियोल स्पलाईज़ श्रीधर बाबू के ख़िलाफ़ कूद नड्डा राम के ग़ैर पार्लीमानी अलफ़ाज़

हैदराबाद१‍‍‍‍‍८ सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट मिस्टर पूनम प्रभाकर और मिस्टर जी वी वीक ने रियास्ती वज़ीर सियोल स्पलाईज़ के ख़िलाफ़ कूद नड्डा राम के ग़ैर पारलीमानी अलफ़

हैदराबाद१‍‍‍‍‍८ सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट मिस्टर पूनम प्रभाकर और मिस्टर जी वी वीक ने रियास्ती वज़ीर सियोल स्पलाईज़ के ख़िलाफ़ कूद नड्डा राम के ग़ैर पारलीमानी अलफ़ाज़ इस्तिमाल करने की सख़्त मुख़ालिफ़त की ।

तेलंगाना और जुए आंधरा की तहरीक चलाने वाले कारकुनों के साथ सख़्ती से पेश आने का पुलिस पर इल्ज़ाम आइद क्या । आज सी एलपी ऑफ़िस असैंबली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए मिस्टर पूनम प्रभाकर ने कहा कि अलहदा तेलंगाना जद्द-ओ-जहद मैं तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले वुज़रा पूरी तरह शामिल हैं ।

बिलख़सूस मिस्टर डी श्री धर बाबू सरगर्म हैं उन के ख़िलाफ़ तेलंगाना जवाइंट ऐक्शण कमेटी के कन्वीनर मिस्टर कूद नड्डा राम का ब्यान बद बख्ता ना है । तेलंगाना वुज़रा ने अपनी जद्द-ओ-जहद को जारी रखते हुए पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी के बिशमोल कांग्रेस कोर कमेटी को मकतूब रवाना करते हुए जल्द अज़ जल्द अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का मुतालिबा किया । सिवाए तेलंगाना के दूसरा कोई मुतबादिल नाक़ाबिल-ए-क़बूल होने का इद्दिआ किया ।

कूद नड्डा राम तेलंगाना की ताईद में शामिल रहने वालों को साथ लेकर चलने के बजाय उन पर तन्क़ीद कररहे हैं । प्रोफ़ैसर के ओहदे पर फ़ाइज़ रहने वाले क़ाइद को इश्तिआल अंगेज़ और तशद्दुद को फ़रोग़ देने वाले ब्यानात देने से गुरेज़करना चाहिए ।

उन्हों ने अलहदा तेलंगाना और जुए आंधरा तहरीक में शामिल रहने वाले क़ाइदीन पर ज़्यादती करने का पुलिस पर इल्ज़ाम आइद किया और जुए आंधरा तहरीकचलाने वाले कांग्रेस क़ाइद मिस्टर वसंत नागेश्वर राॶ की भरपूर ताईद करने का सीमा आंधरा के पसमांदा तबक़ात और अक़ल्लीयतों से मुतालिबा किया ।

हल्क़ा लोक सभा मिस्टर जी वीवीक ने कहा कि तेलंगाना की तहरीक उरूज पर पहूंच चुकी है । ऐसे में तहरीक में शामिल क़ाइदीन पर तन्क़ीद करने के बजाय उन्हें एतिमाद में लेकर तहरीक में शिद्दत पैदा करने की ज़रूरत है । उन्हों ने तेलंगाना और जुए आंधरा तहरीक में शामिल रहने वाले क़ाइदीन के ख़िलाफ़ पुलिस का रवैय्या सख़्त होजाने का इल्ज़ाम आइद किया ।

उन्हों ने तेलंगाना तहरीक में शामिल नौजवानों और तलबा पर आइद मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार करने का हुकूमत से मुतालिबा किया ।।

TOPPOPULARRECENT