Thursday , June 21 2018

वज़ीर सेहत अहमद हसन की कारकर्दगी के

उत्तरप्रदेश के वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव ने अपनी वज़ारती कौंसिल की मीटिंग के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रियासत के वज़ीर-ए-सेहत अहमद हसन की कारकर्दगी की तारीफ‌ करते हुए कहा कि उन्होंने महिकमा-ए-सेहत को अच्छे कामों में लग

उत्तरप्रदेश के वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव ने अपनी वज़ारती कौंसिल की मीटिंग के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रियासत के वज़ीर-ए-सेहत अहमद हसन की कारकर्दगी की तारीफ‌ करते हुए कहा कि उन्होंने महिकमा-ए-सेहत को अच्छे कामों में लगा दिया है।

वज़ीर-ए-आला ने कहा कि महिकमा-ए-सेहत की जानिब से ग़रीबों को हरवक्त अम्बो लेंस की सहूलयात सिर्फ़ एक टेलीफ़ोन पर मुहय्या कराने का नज़म पहले ही होचुका है, अब सरकारी अस्पतालों में ग़रीबों के लिए ऐक्सरे, ख़ून , पेशाब-ओ-दीगर पीथालोजी टेस्ट बिलकुल मुफ़्त करने का फ़ैसला यू पी काबीना ने किया है।

उन्होंने कहा कि नई रिहायशी स्कीम, मेट्रो रेल को जगह देने के भी काबीना के इजलास में फ़ैसला किए गए हैं। दूसरी तरफ़ आज वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव की सरकारी क़ियामगाह पर कालीदास मार्ग पर अवामी शिकायात सुनने के लिए जनता दरबार लगाया गया जिस में वज़ीर-ए-आला अखिलेश यादव और उनके कई काबीनी भी मौजूद रहे। जनता दरबार में सेकड़ों अफ़राद ने वज़ीर-ए-आला को अपने मसाइल से वाक़िफ़ कराने के लिए दर्ख़ास्तें दीं।

TOPPOPULARRECENT