Tuesday , April 24 2018

वज़ीर हैंडलूम को लोक आयुक्त की नोटिस

हैदराबाद 28 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) रियास्ती वज़ीर हैंडलूम डाक्टर शंकर राव ने कैन्टोमेंट तहसीलदार के ख़िलाफ़ अवामी शिकायत वसूल होने के बाद चीफ़ मिनिस्टर को मकतूब रवाना करने का इद्दिआ किया, जिस पर लोक आयवकत की जानिब से उन्हें नोटिस देन

हैदराबाद 28 अक्तूबर (सियासत न्यूज़) रियास्ती वज़ीर हैंडलूम डाक्टर शंकर राव ने कैन्टोमेंट तहसीलदार के ख़िलाफ़ अवामी शिकायत वसूल होने के बाद चीफ़ मिनिस्टर को मकतूब रवाना करने का इद्दिआ किया, जिस पर लोक आयवकत की जानिब से उन्हें नोटिस देने पर अफ़सोस का इज़हार किया। स्वामी गौड़ पर इम्पलाइज़ यूनीयन की तन्क़ीदों पर तशवीश का इज़हार किया।

आज सी एलपी ऑफ़िस असैंबली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए डाक्टर शंकर राव ने कहा कि अवाम ने इन से रुजू होकर तहसीलदार कंटोनमैंट की शिकायत की, जिस पर वो चीफ़ मिनिस्टर को मकतूब रवाना करते हुए अवामी शिकायतों से वाक़िफ़ करवा चुके थी, ताहम लोक आयवकत ने उन्हें नोटिस दी है, जिस पर उन्हें काफ़ी तकलीफ़ पहुंची है।

उन्होंने तेलंगाना इम्पलाइज़ यूनीयन के क़ाइद स्वामी गौड़ पर तलंगाना मुलाज़मीन की तन्क़ीदों और इल्ज़ामात पर भी अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहा कि अगर अराज़ी या प्लॉट्स का कोई मुआमला है तो तलंगाना के मुलाज़मीन बंद कमरे में बैठ कर इस का हल बरामद करलीं, लेकिन आपसी झगड़ों को तलंगाना तहरीक से जोड़ने की हरगिज़ कोशिश न करें। उन्हें ऐसा महसूस होता है कि इस के पीछे बहुत बड़ी साज़िश है।

तलंगाना का मसला एक संजीदा मसला है, जिस से तलंगाना के सारे अवाम जुड़े हुए हैं। उन्हें यक़ीन है कि मर्कज़, तेलंगाना पर मुसबत फ़ैसला करते हुए तलंगाना के अवाम को मुतमइन करेगा। डाक्टर शंकर राव ने कहा कि बाफ़िंदों के मसाइल का जायज़ा लेने के लिए 31 अक्तूबर से रियासत के तमाम अज़ला का दौरा कर रहे हैं, बाफ़िंदों के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल करेंगे और उन्हें दूर करने के लिए आली सतही इजलास का इनइक़ाद करते हुए हिक्मत-ए-अमली का भी ऐलान करेंगी। मसाइल से परेशान होकर जिन बाफ़िंदों ने ख़ुदकुशी की है, उन के अरकान ख़ानदान को अगर हुकूमत की जानिब से ऐक्स गरीशया नहीं मिला है तो इस की भी इजराई के लिए ठोस इक़दामात करेंगे।

रियास्ती वज़ीर हैंडलूम ने कहा कि अलहदा तलंगाना तहरीक और मुत्तहदा आंधरा प्रदेश तहरीक के ज़िमन में ख़ुदकुशी करने वालों के अरकान ख़ानदान में से हर ख़ानदान के एक फ़र्द को महिकमा हैंडलूम-ओ-टेक्सटाइल में आउट सोरसिंग के ज़रीया मुलाज़मत फ़राहम की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT