Monday , June 18 2018

वनडे में हिंदूस्तान की वापसी मुतवक़्क़े : आर्थर

सिडनी, ३१ जनवरी (पी टी आई) टेस्ट सीरीज़ में मुकम्मल सफ़ाया के बाद हिंदूस्तानी टीम की वंडे और टवन्टी 20 में सूरत-ए-हाल मुख़्तलिफ़ होगी और वो मुख़्तलिफ़ तर्ज़ की इस क्रिकेट में वापसी कर सकती है। इन ख़्यालात का इज़हार आज यहां मीडिया नुमाइं

सिडनी, ३१ जनवरी (पी टी आई) टेस्ट सीरीज़ में मुकम्मल सफ़ाया के बाद हिंदूस्तानी टीम की वंडे और टवन्टी 20 में सूरत-ए-हाल मुख़्तलिफ़ होगी और वो मुख़्तलिफ़ तर्ज़ की इस क्रिकेट में वापसी कर सकती है। इन ख़्यालात का इज़हार आज यहां मीडिया नुमाइंदों से गुफ़्तगु करते हुए ऑस्ट्रेलियाई टीम के कोच मिकी आर्थर ने किया।

मेज़बान टीम के कोच के बमूजब हिंदूस्तानी टीम में रोहित शर्मा , सुरेश रावना , वीराट कोहली और ऑल राउंडर रवींद्र जडेजा के इलावा चंद बेहतरीन और बासलाहीयत नौजवान खिलाड़ी शामिल हैं जिन से बेहतर मुज़ाहरा की तवक़्क़ो है ।

नीज़ चहारशंबा को हिंदूस्तान और ऑस्ट्रेलिया के दरमियान मुनाक़िद शुदणी पहले ट्वंटी 20 मुक़ाबला में मज़कूरा बाला हिंदूस्तानी खिलाड़ियों से सख़्त मुसाबक़त की उम्मीद की जा रही है । आर्थर ने कहा कि टेस्ट सीरीज़ के बाद हमें आइन्दा मुक़ाबलों में हिंदूस्तानी टीम की एक बदली हुई शक्ल दिखाई देगी की उनका ट्वेंटी 20 और वंडे सीरीज़ के लिए हिंदूस्तानी टीम में चंद नौजवान खिलाड़ी शामिल हैं जो कि ऑस्ट्रेलिया के लिए सख़्त हरीफ़ साबित होंगे ।

आर्थर ने हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ अब एक नई शुरूआत का इशारा दिया है । ऑस्ट्रेलियाई टीम के कोच ने जहां हिंदूस्तानी टीम की सख़्त वापसी का इंतिबाह दिया है वहीं मेज़बान टीम में शामिल चंद खिलाड़ियों के मुताल्लिक़ बेहतर मुज़ाहरा की उम्मीद की है। इलावा अज़ीं नाक़िस फ़ार्म के बावजूद ऑस्ट्रेलियाई ट्वेंटी 20 टीम में शान और मचल मार्श को शामिल किया गया है।

TOPPOPULARRECENT