Saturday , December 16 2017

वनपर्ती में इक़ामती स्कूल के क़ियाम का ख़ाब शर्मिंदा ताबीर

वनपर्ती,18 जनवरी: वनपर्ती में आंधरा प्रदेश मेनारेटी रेसीडन्शीय‌ल स्कूल का क़ियाम और उस की तामीर के लिए 9 करोड़ रुपये मंज़ूर होना एक ख़ाब का शर्मिंदा ताबीर होना है। इन ख़्यालात का इज़हार साबिक़ वज़ीर देही तरक़्क़ियात डाक्टर जी चन्ना रेड्डी

वनपर्ती,18 जनवरी: वनपर्ती में आंधरा प्रदेश मेनारेटी रेसीडन्शीय‌ल स्कूल का क़ियाम और उस की तामीर के लिए 9 करोड़ रुपये मंज़ूर होना एक ख़ाब का शर्मिंदा ताबीर होना है। इन ख़्यालात का इज़हार साबिक़ वज़ीर देही तरक़्क़ियात डाक्टर जी चन्ना रेड्डी ने कहा। आज मुस्तक़र वनपर्ती के पंचायत राज गेस्ट हाइज़ में नामा निगारों से बात चीत करते हुए कहा कि 2008 में राज शेखर रेड्डी दौर-ए-हकूमत में वनपर्ती के लिए ए पी रेसीडन्शीय‌ल स्कूल का क़ियाम अमल में लाया गया था और 2009 से एक शेड के अंदर इस स्कूल को चलाया जा रहा है।

इस मसले को लेकर कई मर्तबा चीफ मिनिस्टर से नुमाइंदगी की गई। वनपर्ती ईदगाह के आगे 15 एकड़ अराज़ी पर ए पी रेसीडन्शीय‌ल स्कूल की तामीर के लिए मंज़ूरी दी गई है और तामीर के लिए 9 करोड़ रुपये मंज़ूर हुए हैं। इस रक़म से स्कूल हॉस्पिटल बिल्डिंग के अलावा प्रिंसिपल और स्टाफ़ क्वार्टर और मैदान डेवलेपमेंट किया जाएगा। उन्होंने कहा कि पूरे रियासत में 6 स्कूल मंज़ूर हुए हैं और तमाम स्कूल ज़िला हेडक्वार्टर में क़ायम हुए हैं।

लेकिन ज़िला महबूबनगर में सिर्फ़ वनपर्ती ताल्लुक़ा में क़ायम किया जा रहा है। इसी तरह वनपर्ती गायत्री इ‍ंजीनियरिंग कालेज में पालीटेक्निक कोर्स मंज़ूर हुए हैं। जिस में DCE कोर्स के लिए 60 नशिस्तें और DECE में 60 नशिस्तें मंज़ूर हुए हैं। इसी तरह वनपर्ती गर्वनमैंट पालीटेक्निक कॉलेज की तामीर-ओ-मरम्मत के लिए 71 लाख 15 हज़ार रुपये मंज़ूर हुए हैं। इसी तरह वनपर्ती गवर्नमेंट गर्लज़ डिग्री कॉलेज में 8 कमरों की तामीर के लिए 96 लाख रुपये मंज़ूर होने की उम्मीद ज़ाहिर की।

इसी तरह वनपर्ती ब्वॉयज़ जूनियर‌ कॉलेज की अज़सर-ए-नौ तामीर के लिए एक करोड़ 60 लाख रुपये मंज़ूर हुए हैं। डाक्टर जी चन्ना रेड्डी ने एक सवाल के जवाब में कहा कि हाल ही में दिल्ली में मुनाक़िदा कल जमाती इजलास में तमाम सयासी जमातों ने सी पी एम के अलावा तमाम अलहदा रियासत तेलंगाना की ताईद की है और बहुत जल्द अलहदा रियासत तेलंगाना का ऐलान किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि अलहदा तेलंगाना तहरीक में वनपर्ती एक बुलंद मुक़ाम रखता है। दूसरी मर्तबा 2000 में वनपर्ती में 41 अरकान एसेम्बली के साथ एक जल्सा-ए-आम इनइक़ाद करके अलहदा रियासत तेलंगाना की तहरीक शुरू की थी। उन्होंने इस माह के 28 तक तेलंगाना रूट मैप‌ जारी की जाने की उम्मीद ज़ाहिर की। बादअज़ां ए पी रेसीडन्शीय‌ल के लिए मंज़ूरा रक़म की जी ओ कापी प्रिंसिपल के हवाले किया। इस मौके पर कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन बी लकशमिया, लोकनाथ रेड्डी, क़‌मर मियां, सिरीनिवास गौड़, गणेश, सय्यद अख़तर, मुहम्मद बाबा, किरण कुमार के अलावा दीगर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT