Tuesday , December 12 2017

वयदास में हैलीकाप्टर हादिसा, पाँच महलुकीन में दिल्ली का जोड़ा भी शामिल

न्यूयार्क 12 दिसमबर (पी टी आई) एक हिंदूस्तानी जोड़ा इन पाँच महलुकीन में शामिल है जो एक सयाहती हैलीकाप्टर के अमरीकी शहर लास वेगास के क़रीब पहाड़ीयों में हादिसा का शिकार होगया। हैलीकाप्टर लास वेगास की फ़िज़ाई पट्टी और हुवोर डैम पर

न्यूयार्क 12 दिसमबर (पी टी आई) एक हिंदूस्तानी जोड़ा इन पाँच महलुकीन में शामिल है जो एक सयाहती हैलीकाप्टर के अमरीकी शहर लास वेगास के क़रीब पहाड़ीयों में हादिसा का शिकार होगया। हैलीकाप्टर लास वेगास की फ़िज़ाई पट्टी और हुवोर डैम पर परवाज़ कररहा था जबकि ग़ुरूब आफ़ताब के वक़्त वो एक 150 फ़ीट गहिरी वादी से झील मेट के किनारे पर वाक़ै रीवर पहाड़ीयों से टकरा गया। हादिसा की वजह ज़ेर तहक़ीक़ात है ।

लास वेगास के जायज़ा रिसाले में कहा गया है कि रिकार्डिंग के आलात हैलीकाप्टर पर दस्तयाब नहीं हुई। इस का इंजन एक दिन पहले ही मुरम्मत शूदा था। मुक़ामी ओहदेदारों के हवाले सेरोज़नामा ने इत्तिला दी है कि पोस मार्टम करने वाले डॉक्टर्स का दफ़्तर नई दिल्ली में महलोकीन के विरसा से रब्त पैदा कररहा है ताकि उन की शनाख़्त की जा सकी। ये हिंदूस्तानी जोड़ा सयाहत के लिए परवाज़ करने वाले हैलीकाप्टर के मुसाफ़िरों में शामिल था।हादिसा में जुमला 5 अफ़राद हलाक होगए । इन की हलाकत सदमे और झुलस जाने के ज़ख़मों से वाक़ै हुई।

TOPPOPULARRECENT