Sunday , December 17 2017

वर्ंगल इलेक्शन में धक्का पर ही बी सी कमीशन पक्का : जीवन रेड्डी

हैदराबाद 06 नवंबर:कांग्रेस के रुकने असेंबली-ओ-साबिक़ वज़ीर टी जीवन रेड्डी ने न्यूज़ एडीटर सियासत आमिर अली ख़ां से मुलाक़ात की और रोज़नामा सियासत की तरफ से चलाई जा रही 12% मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की भरपूर ताईद की।

बी सी कमीशन तशकील दिए बग़ैर मुसलमानों को धोका देने का चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ पर इल्ज़ाम आइद किया। उन्होंने लोक सभा हलक़ा वर्ंगल के ज़िमनी चुनाव में कांग्रेस उम्मीदवार को भारी अक्सरीयत से कामयाब बनाते हुए हुकूमत को ग़फ़लत की नींद से बेदार करने की अवाम से अपील की।

हलक़ा असेंबली जगतियाल करीमनगर की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के सीनीयर लीडर टी जीवन रेड्डी दफ़्तर सियासत पहुंच कर न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत आमिर अली ख़ां से तफ़सीली मुलाक़ात की और 12% मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए रोज़नामा सियासत की तरफ से चलाई जाने वाली तहरीक पर ख़ुशी का इज़हार करते हुए कहा कि ये तहरीक तो अपने आपको मुसलमानों का चैंपियन क़रार देने वाली जमात को चलाना चाहीए था मगर सियासत की तरफ् से चलाई जा रही है।

उन्होंने टी आर एस के चुनाव मंशूर में किए गए 12% मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के वादे के बारे में अमल आवरी के लिए क़ानून और दस्तूर में पाई जाने वाली गुंजाइश और दूसरी रियासतों में अमल होने वाले मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर वज़ाहत तलब की। आमिर अली ख़ां ने तमाम तफ़सील फ़राहम करते हुए कहा कि बी सी कमीशन की तशकील तक मुसलमानों को 12% मुस्लिम तहफ़्फुज़ात फ़राहम करना मुम्किन नहीं है।

कांग्रेस के दौरे हुकूमत में डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने अक़लियती कमीशन की रिपोर्ट को बुनियाद बना कर मुसलमानों को 5% तहफ़्फुज़ात फ़राहम किया था ताहम हाइकोर्ट ने इस को कुलअदम क़रार देते हुए बी सी कमीशन के ज़रीये मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का हुकूमत से कहा था। जीवन रेड्डी ने कहा कि हाइकोर्ट की फटकार के बाद कांग्रेस हुकूमत ने अपनी ग़लती को सुधारते हुए बी सी कमीशन के ज़रीये मुसलमानों को 4% तहफ़्फुज़ात दिया है।

तमाम रेकॉर्ड्स सामने होने के बावजूद टी आर एस हुकूमत बी सी कमीशन तशकील देने के बजाये सुधीर कमेटी तशकील देते हुए मुसलमानों को धोका दे रही है। इस से हुकूमत की मुसलमानों के मुताल्लिक़ ग़ैर संजीदगी ज़ाहिर हो रही है।

सियासत की तरफ से इंग्लिश वीकली शुरू करने पर आमिर अली ख़ां को मुबारकबाद देते हुए कहा कि सियासत के इंग्लिश वीकली से मुस्लमानों के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल होगी। जीवन रेड्डी ने अक़लियतों खास्कर मुसलमानों के मसाइल पर तशवीश का इज़हार करते हुए कहा कि ख़लीजी ममालिक में रोज़गार की वजह से मुसलमानों की किसी क़दर मआशी हालत ठीक हुई है।

करीमनगर से सैंकड़ों मुस्लमान ख़लीजी ममालिक में रोज़गार से वाबस्ता हैं। उन्होंने रोज़नामा सियासत की सहाफ़ती ख़िदमात के अलावा समाजी और फ़लाही ख़िदमात से बेहद मुतास्सिर होते हुए कहा कि एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां की क़ौम-ओ-मिल्लत के लिए ख़िदमात नाक़ाबिले फ़रामोश हैं।

कांग्रेस के रुकने असेंबली ने कहा कि वर्ंगल के ज़िमनी चुनाव में धक्का लगने के बाद ही टी आर एस को होश आएगा और वो बी सी कमीशन तशकील देते हुए मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात देने पर मजबूर होगी। मुस्लिम तहफ़्फुज़ात पर मजलिस ख़ामोश क्युं है, सब का ग़रूर तोड़ने का वक़्त आगया है।

TOPPOPULARRECENT