Sunday , December 17 2017

वर्ंगल को स्लम फ़्री सिटी बनाया जाएगा: चीफ़ मिनिस्टर

हैदराबाद 07 जनवरी: वर्ंगल की तरक़्क़ी के लिए स्पेशल डेवलपमेंट अथॉरीटी बनाई जाएगी। तारीख़ी कलक्ट्रेट इमारत को तोड़ कर छः मंज़िला कलक्ट्रेट की तामीर की जाएगी। सेंट्रल जेल अराज़ी पर एजूकेशन हब तामीर किया जाएगा। क़दीम दफ़ातिर और मदारिस की इमारतों को तोड़ कर नई इमारतों की तामीर होगी।

वर्ंगल में बेमिसाल तरक़्क़ीयाती कामों को अंजाम दिया जाएगा जिस के लिए ख़ुसूसी टीम से सर्वे किया जाएगा। साबिक़ फ़ौजीयों के घरों का टैक्स माफ़ किया जाएगा। वर्ंगल के लिए 20 हज़ार घरों की तामीर की जाएगी। इन ख़्यालात का इज़हार चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने नंदना गार्डन में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए किया।

उन्होंने जर्नलिस्ट के देरीना मसाइल को हल करने का यकीन देते हुए कहा कि ज़िला वर्ंगल में एक मॉडल जर्नलिस्ट कॉलोनी तामीर की जाएगी। तमाम सहूलयात से लैस इस कॉलोनी के तामीराती कामों की चीफ़ मिनिस्टर ख़ुद निगरानी करेंगे।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हैदराबाद के बाद रियासत तेलंगाना का सबसे बड़े ज़िला वर्ंगल को ख़ुसूसी तौर पर तरक़्क़ी देने के लिए स्पेशल डेवलपमेंट अथॉरीटी के तहत 300 करोड़ रूपियों से तरक़्क़ीयाती कामों को अंजाम दिया जाएगा।

मुल्क का सबसे बड़ा टकसटाईल पार्क क़ायम किया जाएगा, यहां पर कॉटन से गार मिनट तक तमाम इक़साम एक ही मुक़ाम पर तैयार किए जाएंगे उस के लिए 200 ता 300 एकड़ अराज़ी दरकार है, इस के लिए 100 करोड़ मंज़ूर किए गए हैं।

इस पार्क के क़ियाम से शहर की आबादी में मज़ीद 4 ता 5 लाख आबादी में इज़ाफे का इमकान है। 85 किलो मीटर की सड़कों की तामीर आर एंड बी के तहत की जाएगी। ज़िला के तमाम तालाबों को तरक़्क़ी दी जाएगी।

कॉटन रिसर्च सेंटर के अलावा टराईबल यूनीवर्सिटी भी क़ायम की जाएगी ताकि अतराफ़ के अज़ला वर्ंगल, खम्मम, नलगेंडा,करीमनगर के टराईबलस यहां तालीम हासिल कर सकें। वर्ंगल में 20 तरकारी मार्किट तामीर किए जाऐंगे। नॉनवेज मार्किट की अलग से तामीर होगी, 50 हज़ार अवाम की सहूलयात दार कर होगी।

TOPPOPULARRECENT