वर्ल्डकप मेज़बान ब्राज़ील के मुतालिबात से फ़ीफ़ा परेशान

वर्ल्डकप मेज़बान ब्राज़ील के मुतालिबात से फ़ीफ़ा परेशान
ब्राज़ील, १९ जनवरी( ए पी) फुटबॉल वर्ल्ड कप 2014 के मेज़बानी के हवाले से फ़ीफ़ा ब्राज़ील के मुतालबों से तंग आगया है। फ़ीफ़ा के सैक्रेटरी जीरम वालकी का कहना है कि ब्राज़ील फ़ीफ़ा के क़वानीन में तबदीली के लिए ज़ोर दे रहा है लेकिन ऐसा मुम्किन नहीं,

ब्राज़ील, १९ जनवरी( ए पी) फुटबॉल वर्ल्ड कप 2014 के मेज़बानी के हवाले से फ़ीफ़ा ब्राज़ील के मुतालबों से तंग आगया है। फ़ीफ़ा के सैक्रेटरी जीरम वालकी का कहना है कि ब्राज़ील फ़ीफ़ा के क़वानीन में तबदीली के लिए ज़ोर दे रहा है लेकिन ऐसा मुम्किन नहीं, फ़ीफ़ा के क़वानीन तबदील नहीं हो सकते।

उन्हों ने कहा कि ब्राज़ील ये ना समझे कि इस ने सब से ज़्यादा 5मर्तबा वर्ल्ड कप जीता है तो उसे अपने मुतालिबात मनवाने का हक़ हासिल होगया है, क़ानून सब के लिए बराबर हैं।

ब्राज़ील का कहना है कि वो स्टेडीयम में शराब की फ़रोख्त की इजाज़त दे कर अपना क़ानून नहीं तोड़ सकता जबकि जेरोम वालकी का कहना है कि ब्राज़ील जलद वर्ल्ड कप बिल कांग्रेस में पेश करे जिस में मेगा ईवंट के इनइक़ाद के हवाले से तमाम शर्त दर्ज हैं, चाहे कुछ भी हो ब्राज़ील को इन शराइत पर पाबंदी करते हुए ही वर्ल्ड कप का इनइक़ाद करना होगा।

याद रहे कि ब्राज़ील अपने मुल्क में 65साल से ज़ाइद उम्र के शायक़ीन को रियायती टिकट देना चाहता है जबकि फ़ीफ़ा ऐसा करने से गुरेज़ां है।

Top Stories