Thursday , January 18 2018

वर्ल्ड इकनॉमिक फ़ोरम कांफ्रेंस हैदराबाद में मुनाक़िद करने की दरख़ास्त

हैदराबाद 10 सितंबर: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने एग्जीक्यूटिव चैरमैन वर्ल्ड इकनॉमिक फ़ोरम से ख़ाहिश की हैके आइन्दा आलमी मआशी फ़ोरम की सालाना कांफ्रेंस हैदराबाद में मुनाक़िद करें।

श्वाब ने इस तजवीज़ का इस्बात में जवाब दिया। रियासती हुकूमत के जारी करदा सहाफ़ती बयान में बताया गया हैके दोनों की मुलाक़ात तक़रीबन नसफ़ घंटा जारी रही जिसमें चीफ़ मिनिस्टर ने वर्ल्ड इकनॉमिक फ़ोरम सालाना कांफ्रेंस हैदराबाद में मुनाक़िद करने की क्लॉज़ श्वाब से दरख़ास्त की और उन्होंने मुसबित जवाब दिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने रियासत तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ मआशी-ओ-समाजी पहलूओं से उन्हें वाक़िफ़ किराया। चीफ़ मिनिस्टर ने मंगोलिया के वज़ीर-ए-आज़म, चीन के वज़ीर आई टी और रूस के नायब वज़ीर-ए-आज़म और् दुसरे कई क़ाइदीन से भी मुलाक़ात की।

के सी आर और श्वाब ने मआशी तरक़्क़ी के सिलसिले में मुख़्तलिफ़ तजावीज़ का भी का भी तबादला किया। के चन्द्रशेखर राव‌ ने बताया कि तेलंगाना में सिंगल विंडो इंडस्ट्रीयल पालिसी अपनाई जा रही है। उन्होंने इस नई पालिसी के ख़द्द-ओ-ख़ाल से वाक़िफ़ किराया और कहा कि अंदरून तीन माह 52 सनअती कंपनीयों से तक़रीबन 12000 करोड़ रुपये सरमाया कारी की तजावीज़ मौसूल हुई हैं।

श्वाब ने कहा कि एक एसी रियासत के चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात करते हुए उन्हें ख़ुशी हो रही है जो हिन्दुस्तान में समाजी और मआशी इख़तिरा पसंदी के लिए जानी जाती है।

TOPPOPULARRECENT