Friday , December 15 2017

वसुंध्रा राजे की 13 दिसम्बर को तक़रीब हल्फ़ बर्दारी

बी जे पी की वज़ार आला की उम्मीदवार वसुंध्रा राजे ने आज राजिस्थान गवर्नर मारग्रेट अलवा से मुलाक़ात करते हुए रियासत में तशकील हुकूमत का दावा पेश किया।

बी जे पी की वज़ार आला की उम्मीदवार वसुंध्रा राजे ने आज राजिस्थान गवर्नर मारग्रेट अलवा से मुलाक़ात करते हुए रियासत में तशकील हुकूमत का दावा पेश किया।

याद रहे कि एसेंबली इंतिख़ाबात में बी जे पी ज़बर्दस्त कामयाबी से हम्किनार हुई है जिसके बाद तशकील हुकूमत का दावा नागुज़ीर होगया था। गवर्नर से मुलाक़ात के वक़्त पार्टी एम एल ए गुलाब चंद कटारिया और दीगर दो क़ाइदीन भी उनके साथ‌ थे। राज भवन ज़राए ने बताया कि गवर्नर से मुलाक़ात के वक़्त पार्टी एम एल ए गुलाब चंद कटारिया और दीगर दो क़ाइदीन भी उनके साथ‌ थे।

राज भवन ज़राए ने बताया कि गवर्नर से मुलाक़ात सिर्फ़ चंद मिनटों तक ही जा रही रही। तक़रीब हल्फ़ बर्दारी का 13 दिसम्बर को होगा। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि राज्य को आज‌ ही बी जे पी लेजिस्लेचर पार्टी का क़ाइद मुंतख़ब किया गया। बी जे पी एम एल एज़ ने इत्तिफ़ाक़ राय से कटारिया की तजवीज़ को मंज़ूर करलिया जहां उन्होंने वसुंध्रा राजे को लेजिस्लेचर पार्टी का क़ाइद मुंतख़ब करने की तजवीज़ पेश की थी।

जिस तरह नरेंद्र मोदी को पार्टी के वज़ारत-ए-उज़्मा के उम्मीदवार के तौर पर पेश किया जा रहा है बिल्कुल इसी तरह वसुंध्रा राजे को भी राजिस्थान के वजीर आला के उम्मीदवार के तौर पर पेश किया जा रहा था। 200 रुक्नी राजिस्थान एसेंबली केलिए बी जे पी ने नुमायां कामयाबी हासिल की जबकि कांग्रेस को सिर्फ़ 21 नशिस्तों पर इकतिफ़ा करना पड़ा।

बी जे पी ने जुमला 162 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल की। वसुंध्रा राजे ने गवर्नर से मुलाक़ात के बाद कहा कि तक़रीब हल्फ़ बर्दारी का 13 दिसम्बर को होगा जहां पार्टी के आला क़ाइदीन शिरकत करेंगे। ये उम्मीद‌ की जा रही है कि हल्फ़ बर्दारी तक़रीब एसेंबली की इमारत के क़रीब जनपथ में की जाएगी जिस में सदर पार्टी राज नाथ सिंह, सीनियर क़ाइद एल के अडवानी और पार्टी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी शिरकत करेंगे।

दूसरी तरफ़ बी जे पी के नायब सदर ओंकार सिंह जो वसुंध्रा राजे के साथ‌ थे, ने कहा कि हल्फ़ बर्दारी तक़रीब में बी जे पी के तमाम वुज़रा और दीगर आला सतही क़ाइदीन को भी बुलाया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT