Sunday , December 17 2017

वाई एस आर के सुनहरी दौर बहुत जल्द वापस आएगा

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने मजलिस की तरफ से कांग्रेस हुकूमत की ताईद से अलग होने का ऐलान क‌ ख़ैरमक़दम किया है । शेख अकबर टाउन इकलेती सेल ने कांग्रेस हुकूमत की ताईद से अलग होने पर मजलिस का शुक्रिया अदा किया और रियासती गवर्नर से ख़ाहिश

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने मजलिस की तरफ से कांग्रेस हुकूमत की ताईद से अलग होने का ऐलान क‌ ख़ैरमक़दम किया है । शेख अकबर टाउन इकलेती सेल ने कांग्रेस हुकूमत की ताईद से अलग होने पर मजलिस का शुक्रिया अदा किया और रियासती गवर्नर से ख़ाहिश की है के हुकूमत को अपनी अक्सरियत साबित करने की हिदायत दें ।

उन्हों ने सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा के हुकूमत को अवामी मसाएल से कोई दिलचस्पी नहीं है और समाज के तमाम तबक़ात परेशान हैं । इस लिए चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेडडी को अपनी अक्सरियत साबित करनी चाहीए ।

उन्हों ने कहा के आँजहानी चीफ मिनिस्टर वाई एस राज शेखर रेडडी के दौर-ए-हकूमत कोयाद करते हेओए कहा के उन के दौर-ए-हकूमत में समाज के तमाम तबक़ात ख़ुसूसन मुस्लमानों को ख़ुशहाल ज़िंदगी दी थी ।

उन्हों ने कहा के 2014 के आम चुनाव में वाई एस जगन मोहन रेडडी का चीफ मिनिस्टर बनना यक़ीनी है और आँजहानी चीफ मिनिस्टर का सुनहरा दौर वाई एस जगन मोहन रेडडी की शक्ल में बहुत जल्द वापस आएगा ।

TOPPOPULARRECENT