Saturday , December 16 2017

वाई एस आर पर तन्क़ीद के बजाय , सियासत से सुबकदोशी को तरजी

हैदराबाद १० । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : साबिक़ मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर-ओ-कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर साई प्रताप ने कहा कि इन के जिस्म में जब तक रूह है वो डाक्टर राज शेखर रेड्डी पर हरगिज़ तन्क़ीद नहीं करेंगे ज़रूरत पड़ने पर स

हैदराबाद १० । अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : साबिक़ मर्कज़ी मुमलिकती वज़ीर-ओ-कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर साई प्रताप ने कहा कि इन के जिस्म में जब तक रूह है वो डाक्टर राज शेखर रेड्डी पर हरगिज़ तन्क़ीद नहीं करेंगे ज़रूरत पड़ने पर सियासत से सबकदोश हो जाएंगे मगर ज़िमनी इंतिख़ाबात में डाक्टर राज शेखर रेड्डी के ख़िलाफ़ मुहिम नहीं चलाएगे ।

कांग्रेस पार्टी हाईकमान की हिदायत पर सीमा आंधरा के ज़िमनी इंतिख़ाबात में डाक्टर राज शेखर रेड्डी को भी तन्क़ीद बनाने का कांग्रेस पार्टी ने फ़ैसला किया है । इस पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट ने कहा कि इन की राज शेखर रेड्डी की6 साला क़दीम दोस्ती है सिर्फ सयासी मुफ़ादात के लिए वो हरगिज़ राज शेखर रेड्डी को तन्क़ीद का निशाना नहीं बना सकते अभी तक राज शेखर रेड्डी की ताईद-ओ-तारीफ़ करते हुए उन्हें फ़ख़र महसूस होता है । रियासत में कांग्रेस पार्टी को इक़तिदार दिलाने में डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने अहम रोल अदा किया है ।

अचानक उन पर तन्क़ीद करने के लिए इन का दिल गवारा नहीं कररहा है फिर भी हाईकमान उन पर दबाव‌ डालती है तो वो सयासी मैदान से कनाराकशी इख़तियार कर लेगे मगर अपने जिस्म में रूह रहने तक राज शेखर रेड्डी पर तन्क़ीद नहीं करेंगे । डाक्टर राज शेखर रेड्डी की फ़िज़ाई हादिसामें मौत के बाद हैदराबाद का दौरा करने वाली सदर कांग्रेस मिसिज़ सोनीया गांधी और वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने डायरी में तहरीर करदा ताज़ियती पैग़ाम में डाक्टर राज शेखर रेड्डी को अज़ीम क़ाइद क़रार देते हुए उन की मौत से कांग्रेस में खुला पैदा होने का दावा किया है ।

TOPPOPULARRECENT