वाई ऐस आर अगर ज़िंदा होते तो जगन केस में मुल्ज़िम नंबर एक होते : राम चंद्रया

वाई ऐस आर अगर ज़िंदा होते तो जगन केस में मुल्ज़िम नंबर एक होते : राम चंद्रया

रियासत के 18 असेंबली हलक़ों में ज़िमनी इंतिख़ाबात के तनाज़ुर में कांग्रेस वुज़रा ने वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी और इस के सदर जगन मोहन रेड्डी पर अपनी तन्क़ीदों में शिद्दत पैदा कर दिया है जबकि जगन भी कांग्रेस पर सख़्त तन्क़ीदें कर र

रियासत के 18 असेंबली हलक़ों में ज़िमनी इंतिख़ाबात के तनाज़ुर में कांग्रेस वुज़रा ने वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी और इस के सदर जगन मोहन रेड्डी पर अपनी तन्क़ीदों में शिद्दत पैदा कर दिया है जबकि जगन भी कांग्रेस पर सख़्त तन्क़ीदें कर रहे हैं ।

रियास्ती वज़ीर इंडोमेंट्स सी रामचंद्र या ने दावा किया कि आँजहानी वाई ऐस राज शेखर रेड्डी अगर आज ज़िंदा होते तो जगन के ख़िलाफ़ जारी मुक़द्दमात में मुल्ज़िम नंबर एक होते थे।

कांग्रेस क़ाइदीन अगरचे वाई ऐस आर पर तन्क़ीदों के मुआमलामें शश-ओ-बंच का शिकार हैं । वे हनुमंत राउ जैसे बाअज़ सीनीयर क़ाइदीन का कहना है कि जगन के ख़िलाफ़ तन्क़ीदों में कोई मुरव्वत नहीं की जानी चाहीए लेकिन चंद दूसरे क़ाइदीन इस बात की मुख़ालिफ़त कर रहे हैं ।

दूसरी तरफ़ वाई ऐस आर कांग्रेस के क़ाइदीन ने दावा किया है कि आँजहानी राज शेखर रेड्डी पर तन्क़ीद-ओ-इल्ज़ामात कांग्रेस की तबाही-ओ-बर्बादी का सबब बनेंगे।

Top Stories