Monday , December 11 2017

वाटमोर आइन्दा माह पाकिस्तानी टीम की कोचिंग सँभालेंगे

ऑस्ट्रेलिया के वाटमोर आइन्दा माह से पाकिस्तानी क्रिकेट टीम की कोचिंग की ज़िम्मेदारियां सँभालेंगे और उनकी कोचिंग में टीम सबसे पहले एशिया कप में हिस्सा लेगी । पाकिस्तान बोर्ड के एक सीनियर ओहदेदार ने तौसीक़ की कि वाट मोर और फ़ील्डि

ऑस्ट्रेलिया के वाटमोर आइन्दा माह से पाकिस्तानी क्रिकेट टीम की कोचिंग की ज़िम्मेदारियां सँभालेंगे और उनकी कोचिंग में टीम सबसे पहले एशिया कप में हिस्सा लेगी । पाकिस्तान बोर्ड के एक सीनियर ओहदेदार ने तौसीक़ की कि वाट मोर और फ़ील्डिंग कोच जूलियन मार्च के पहले हफ़्ते में पाकिस्तान आएंगे और अपने कौन्ट्रैक्टस पर दस्तख़त करेंगे ।

ओहदादार ने कहा कि पाकिस्तान बोर्ड के सदर नशीन ज़का अशर्फ़ टीम के लिए जो मंसूबे बना रहे हैं इनमें मुहसिन ख़ान का कोई हिस्सा नहीं है । उन्होंने कहा कि वाटमोर के साथ तमाम तफ़सीलात को क़तईयत दी जा चुकी है और वो एशिया कप से क़ब्ल टीम की ज़िम्मेदारी सँभालेंगे । ज़का अशर्फ़ ने ताहम ज़राए इबलाग़ में कहा कि अभी इस ताल्लुक़ से कोई क़तई फैसला नहीं किया गया है ।

उन्होंने कहा कि चीफ सेलेक्टर इंतेख़ाब आलम की क़ियादत वाली कमेटी इस ताल्लुक़ से कोई फैसला करेगी । बोर्ड के ओहदेदारों ने ताहम कहा है कि तमाम खिलाड़ियों और बोर्ड के मश्वरा से फैसला कर लिया गया है । बोर्ड के एक और ज़राए का कहना है कि ज़का अशर्फ़ मुहसिन ख़ान से ख़ुश नहीं हैं की उनका वो उन्हें बोर्ड में बरक़रार रखने केलिए दबाव की पॉलीसी इख्तेयार कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT