Monday , January 22 2018

वादी कश्मीर में सख़्त तरीन सर्दी की लहर जारी कई इलाक़े बर्फ़पोश

श्रीनगर, 12 जनवरी ( पी टी आई) वादी कश्मीर और लद्दाख के इलाक़े बदस्तूर सख़्त तरीन सर्दी की ज़द में है जहां रात का दर्जा हरारत नुक़्ता इंजिमाद से कई डिग्री नीचे पहुंच गया है । महकमा-ए-मौसमीयात के तर्जुमान ने कहा है कि गरमाई दार-उल-हकूमत श्री

श्रीनगर, 12 जनवरी ( पी टी आई) वादी कश्मीर और लद्दाख के इलाक़े बदस्तूर सख़्त तरीन सर्दी की ज़द में है जहां रात का दर्जा हरारत नुक़्ता इंजिमाद से कई डिग्री नीचे पहुंच गया है । महकमा-ए-मौसमीयात के तर्जुमान ने कहा है कि गरमाई दार-उल-हकूमत श्रीनगर में कल का दर्जा हरारत 2.6डिग्री सिल्सयस से गिर कर मनफ़ी 4.0डिग्री सेल्सियस तक पहुंच गया ।

लद्दाख का सर्द सहरा कहलाए जाने वाला कारगिल टाऊन रियासत का सर्द तरीन मुक़ाम रहा जहां कल का दर्जा हरारत मनफ़ी 18.6डिग्री रिकार्ड किया गया जो क़ब्लअज़ीं 18.2 डिग्री सेल्सियस था । तर्जुमान ने मज़ीद कहा कि लद्दाख के दर्जा हरारत में भी गुज़शता चंद रोज़ के दौरान ज़बरदस्त कमी वाकेय् हुई है जहां कल का दर्जा हरारत मनफ़ी 17डिग्री रिकार्ड किया गया जो इससे एक रोज़ क़बल 16.4डिग्री सेल्सियस था।

तर्जुमान ने कहा कि जुनूबी कश्मीर के पहाड़ी तफ़रीही इलाक़े पहलगाम में रात का दर्जा हरारत में मामूली इज़ाफ़ा हुआ है । इस इलाक़ा में उमूमन सालाना अमरनाथ यात्रा के मौक़ा पर कैंप लगाए जाते हैं । शुमाली कश्मीर के गुलमर्ग में रात का दर्जा हरारत मनफ़ी 9डिग्री रिकार्ड किया गया जो क़ब्लअज़ीं जो मनफ़ी 9.2डिग्री सेल्सियस था। शाहराहों के शहर क़ाज़ी गुंड में अक़ल्लतरीन दर्जा हरारत मनफ़ी 4.8डिग्री सेल्सियस रिकार्ड किया गया ।सर्दी की लहर के सबब कई इलाक़े बर्फ़पोश हो गए हैं ।

TOPPOPULARRECENT