Thursday , December 14 2017

वादी कश्मीर सय्याहों केलिए पुरकशिश मुक़ाम : चीफ़ मिनिस्टर

श्रीनगर

श्रीनगर

चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-कश्मीर मुफ़्ती मुहम्मद सईद ने आज ये उम्मीद ज़ाहिर की है कि जारीया साल वादी में सय्याहों का हुजूम उमड आएगा और उनकी तादाद ग़ैरमामूली रहेगी। चीफ़ मिनिस्टर ने मीडिया से बातचीत करते हुए कहा कि मेरा ये अंदाज़ा है कि सय्याहों की आमद बईद अज़ क़ियास रहेगी में हर रोज़ सरकारी इंटेलिजेंस को रिपोर्ट देख रहा हूँ।

और मुझे ये जान कर ख़ुशी होंगी वादी में हर तरफ़ बैरूनी सय्याह बिलख़ुसूस अमरीका थाई और जापान शहरी बला ख़ौफ़-ओ-ख़तर घूम रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर आज मशहूर-ओ-मारूफ़ डल झील के किनारे एशीया के वसीअ-ओ-अरीज़ तोलीप गार्डन की इफ़्तेताह के बाद मुख़ातब थे।

उन्होंने बताया कि बैरूनी सय्याह जौक़ दर जौक़ रियासत का दौरा कररहे हैं गोका उनकी हुकूमतें यहां के दौरा के ख़िलाफ़ मश्वरा देर ही हैं लेकिन कश्मीर की कशिश उन्हें यहां खींच ला रही है । चीफ़ मिनिस्टर ने मीडिया से ख़ाहिश की कि सय्याहों की तादाद में इज़ाफे केलिए मुसबत ख़बरें शाय करें।

क्योंकि पुर सुकून और पुरअमन माहौल होने पर सयाहत को फ़रोग़ हासिल होता है अगर मनफ़ी ख़बरें शाय करने पर सय्याहों में ग़ैर ज़रूरी अंदेशे पैदा होजाते हैं। उन्होंने कहा कि फ़िल्मी सनअत भी अब कश्मीर का रुख़ करने लगी है और यहां पर फिल्मों की शूटिंग केलिए साज़गार माहौल पाया जाता है।

TOPPOPULARRECENT