Monday , December 18 2017

वायलार रवी से चिरंजीवी, वेंकटेश और पद्दी रेड्डी की मुलाक़ात

सोनीया गांधी के मुबस्सिर वायलार रवी का ऑप्रेशन आंधरा प्रदेश दूसरे दिन भी जारी रहा। कांग्रेस क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर की ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त में ब्यानात कलमबंद करवाए। तेलंगाना के एक मसला पर तेलंगाना कीनुमाइंदगी करने वाले वुज़र

सोनीया गांधी के मुबस्सिर वायलार रवी का ऑप्रेशन आंधरा प्रदेश दूसरे दिन भी जारी रहा। कांग्रेस क़ाइदीन ने चीफ़ मिनिस्टर की ताईद-ओ-मुख़ालिफ़त में ब्यानात कलमबंद करवाए। तेलंगाना के एक मसला पर तेलंगाना कीनुमाइंदगी करने वाले वुज़रा, अरकान-ए-पार्लीमैंट-ओ-अरकान असेंबली ने अलहदा अलहदा मुलाक़ातें करते हुए तेलंगाना रियासत तशकील देने का मुतालिबा किया।

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी मिस्टर टी जी वेंकटेश ने अलहदा तेलंगाना रियासत की मुख़ालिफ़त की है और कहा के मजबूरी है तो रॉयल तेलंगाना रियासत तशकील देने पर ज़ोर दिया। सोनीया गांधी की हिदायत पर आंधरा प्रदेश का दौरा करने वाले मर्कज़ी वज़ीर वायलार रवी ने हैदराबाद में दूसरा दिन भी मसरूफ़ तरीन गुज़ारा । इमकान है कि कल वायलार रवी अज़ला मशरिक़ी-ओ-मग़रिबी गोदावरी का दौरा करेंगे।

जबकि ए आई सी सी ए पी इंचार्ज सेक्रेटरी मिस्टर कृष्णा मूर्ती 19 अप्रैल को हैदराबाद पहुंचेंगे। आज सुबह चिरंजीवी की जानिब से वायलार रवी के लिए तर्तीब दिया गया नाशता मुतनाज़ा बन गया। साबिक़ वज़ीर मिस्टर दामोधर रेड्डी ने वायलार रवी पर पार्टी में ग्रुप बंदीयों को फ़रोग़ देने का इल्ज़ाम आइद किया। वायलार रवी ने आज दिन भर होटल ताज कृष्णा, लीक वेव गेस्ट हाॶज़ और गांधी भवन में कांग्रेस क़ाइदीन से मुलाक़ात की।

होटल ताज कृष्णा में मुलाक़ात करने वाले रियास्ती वज़ीर-ए-सेहत मिस्टर डी एल रवींद्र रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की शिकायत की और वुज़रा को एतिमाद में लिए बगै़र फ़ैसले करने का चीफ़ मिनिस्टर पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कड़पा के ज़िमनी इंतिख़ाबात में ज़िम्मेदारी सँभालने के बजाय सिर्फ पार्टी क़ाइद की तरह इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा लेने के फ़ैसले से वाक़िफ़ कराया, कांग्रेस कैडर ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल से दो-चार होने से भी उन्हों ने वाक़िफ़ करवाया।

जबकि लीक वेव गेस्ट हाॶज़ में मुलाक़ात करने वाले साबिक़ वज़ीर मिस्टर पेद्दी रेड्डी रामचंद्र रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर को फ़ौरी तबदील करने का मुतालिबा किया। ताक़तवर उम्मीदवार को मैदान में ना उतारने पर इंतिख़ाबी मुहिम में हिस्सा ना लेने के फ़ैसला से भी वाक़िफ़ कराया गया। चंद वुज़रा और कांग्रेस के अरकान असेंबली ने वायलार रवी से मुलाक़ात करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के अंदाज़ कारकर्दगी की सताइश की और वुज़रा और अरकान असेंबली से तआवुन ना मिलने की शिकायत की।

रियास्ती वज़ीर छोटी आबपाशी मिस्टर टी जी वेंकटेश ने मुलाक़ात करते हुए रियासत को मुत्तहिद रखने पर ज़ोर देते हुए कहा कि रियासत की तक़सीम से कांग्रेस को नुक़्सान पहूंचने का दावा किया। उन्हों ने कहा कि अगर रियासत को तक़सीम करना मर्कज़ के लिए मजबूरी बन गई है तो रॉयल तेलंगाना रियासत तशकील दी जाय। उन्हों ने कहा कि दो माह कब्ल तक तेलंगाना मसला पर मुत्तहिद रहने वाले कांग्रेस के अवामी मुंतख़ब नुमाइंदे बिखर गए हैं।

तेलंगाना के मसला पर वुज़रा, अरकान असेंबली और अरकान-ए-पार्लीमैंट ने पहले अपने अपने अलहदा अलहदा इजलास तलब किए बाद अज़ां वायलार रवी से अलहदा अलहदा मुलाक़ात की। अरकान-ए-पार्लीमैंट की नुमाइंदगी करने वाले डाक्टर के केशव राउ ने मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि तेलंगाना के मसला पर हम ने जल्द अज़ जल्द फ़ैसला करने की नुमाइंदगी की है,

हम अवामी जज़बा को एहतिजाज, भूक हड़ताल, असेंबली और पार्लीमैंट में एहतिजाज के ज़रीया ज़ाहिर करचुके हैं और हाईकमान की तलबी पर भी अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का मुतालिबा कर चुके हैं। अरकान असेंबली के वफ़द की क़ियादत करने वाले कांग्रेस के रुक्न असेंबली ने वायलार रवी से मुलाक़ात के बाद मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील ही तमाम मसाइल का मुशतर्का हल है,

हम ने तेलंगाना अवाम के जज़बात-ओ-एहसासात से वायलार रवी को वाक़िफ़ कराया और उन्हों ने मुसबत रद्द-ए-अमल का इज़हार किया जिस से हम मुतमइन हैं क्यों कि मुबस्सिर ने मसला को दुबारा पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी से रुजू करने का तय्क्कुन दिया है। उन्हों ने पार्टी के इस्तिहकाम के लिए राय दरयाफ़त की और हम ने उन्हें मंडल से प्रदेश कांग्रेस कमेटी सतह तक की तमाम कमेटियां तशकील देने और बोर्ड-ओ-कारपोरेशन की मख़लुआ जायदादों को फ़ौरी पुर करने का मश्वरा दिया है।

तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के रुक्न पार्लीमैंट मिस्टर जी वीवेक ने पार्टी क़ाइदीन को ग्रुपस में तक़सीम करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर को ज़िम्मेदार क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT