Friday , November 24 2017
Home / Khaas Khabar / वारंगल हल्क़ा पर टी आर एस का क़ब्ज़ा बरक़रार

वारंगल हल्क़ा पर टी आर एस का क़ब्ज़ा बरक़रार

वारंगल 25 नवंबर: बरसर इक़तिदार तेलंगाना राष्ट्र समुय्ती ने वारंगल ( एस सी ) लोक सभा निशस्त पर अपना क़ब्ज़ा बरक़रार रखा है। ज़िमनी चुनाव में टी आर एस उम्मीदवार पी दयाकर ने 4.6 लाख वोट्स की ज़बरदस्त अक्सरीयत से रिकार्ड कामयाबी हासिल की है और अपोज़ीशन जमातों कांग्रेस और तेलुगू देशम बी जे पी के मुशतरका उम्मीदवार को बदतरीन शिकस्त का सामना करना पड़ा है।

तमाम अपोज़ीशन उम्मीदवारें की ज़मानतें भी ज़ब्त होगईं। टी आर एस उम्मीदवार पी दयाकर को जुमला 6,15,403 वोट हासिल हुए जबकि इन के क़रीबी हरीफ़ कांग्रेस को ‘ जो साबिक़ मरकज़ी वज़ीर हैं ‘ 1,56,311 वोट मिले।

तेलुगू देशम बी जे पी के मुशतरका उम्मीदवार पी देविया को 1,30,178 वोट हासिल हुए। दयाकर ने अक्सरीयत के मुआमले में ख़ुद अपनी पार्टी के चीफ़ मिनिस्टर के चऩ्द्रशेखर राव‌ का रिकार्ड तोड़ दिया है। चऩ्द्रशेखर राव‌ ने पिछ्ले साल के आम चुनाव में मेदक लोक सभा हल्क़ा से 3,97,029 वोट्स की अक्सरीयत से कामयाबी हासिल की थी।

इस शानदार कामयाबी के ज़रीये टी आर एस ने मेदक लोक सभा हल्क़ा में ख़ुद अपने 2014 के रिकार्ड को बेहतर करलिया है। लोक सभा हल्क़ा वारंगल पर मौजूदा डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर श्री हरी ने कामयाबी हासिल की थी। इस वक्त इन की अक्सरीयत 3,92,574 वोट्स की थी।

अपोज़ीशन के तास्सुर के बरख़िलाफ़ ये यक़ीन पहले ही से था के यहां टी आर एस को कामयाबी हासिल होगी लेकिन दिलचस्पी सिर्फ इतनी थी के टी आर एस को अक्सरीयत कितनी हासिल होगी। वारंगल हल्क़ा से टी आर एस की शानदार कामयाबी पर पार्टी के क़ाइदीन और कारकुनें ने ख़ुशी का इज़हार क्या और कई मुक़ामात पर जश्न मनाया गया।

TOPPOPULARRECENT