Wednesday , April 25 2018

वाराणसी में मोदी के ख़िलाफ़ मजीदुल्लाह ख़ान

दुनिया में सामराजियत और इख़तियार का झगड़ा जारी है और इख़्तयारात के लिए जद्द-ओ-जहद करने वालों को कामयाबी हासिल हो गई। ख़ुद इख़तियारी के लिए जद्द-ओ-जहद करने वालों का मर्कज़-ओ-मंबा हलक़ा पार्लीमान वाराणसी बना हुआ है। जहां सामरा जीत के ख़ि

दुनिया में सामराजियत और इख़तियार का झगड़ा जारी है और इख़्तयारात के लिए जद्द-ओ-जहद करने वालों को कामयाबी हासिल हो गई। ख़ुद इख़तियारी के लिए जद्द-ओ-जहद करने वालों का मर्कज़-ओ-मंबा हलक़ा पार्लीमान वाराणसी बना हुआ है। जहां सामरा जीत के ख़िलाफ़ इन्क़िलाब बपा होचुका है।

मजीदुल्लाह ख़ान फ़रहत तर्जुमान मजलिस बचाव‌ तहरीक ने नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ चुनाव मुहिम में हिस्सा लेते हुए वाराणसी के राय दहनदों से अपील की के वो अरविंद केजरीवाल के हक़ में अपने वोट का इस्तेमाल करें।

मजीद उल्लाह ख़ान फ़र्हत ने हलक़ा पार्लीमान वारानी के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों रसूलपूरा, बोकनवां, मैदानगी, भेलीपूरा, जैटपुर, वीकास नगर, भरतनगर के अलावा दुसरे इलाक़ों में पद यात्रा और रोड शो से मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर अवाम को मुख़ातब किया।

तर्जुमान तहरीक ने नरेंद्र मोदी को बदतरीन फ़िर्कापरस्त हिंदुस्तान का सब से बड़ा दहश्तगर्द और बैन-उल-अक़वामी सतह पर काम करनेवाली सामराजी कुव्वतों का आला कार क़रार देते होवे कहा कि नरेंद्र मोदी की शिकस्त के ज़रीये बनारस के अवाम मुल्क की यकजहती-ओ-फ़िर्कावाराना हम आहंगी को सलामती का पैग़ाम दे सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT