Monday , December 18 2017

वाल क्लाक घर की शान

ये बात तो सभी जानते हैं कि वाल क्लाक घरेलू तज़ईन में अहम किरदार अदा करते हैं इसलिए बाक़ी अशीया में तब्दीली के साथ साथ बाज़ारों में आए रोज़ नित नई इक़साम के वाल क्लाक की भी हर तरफ़ भरमार दिखाई देती है ।

ये बात तो सभी जानते हैं कि वाल क्लाक घरेलू तज़ईन में अहम किरदार अदा करते हैं इसलिए बाक़ी अशीया में तब्दीली के साथ साथ बाज़ारों में आए रोज़ नित नई इक़साम के वाल क्लाक की भी हर तरफ़ भरमार दिखाई देती है ।

जदीद तर्ज़ के वाल क्लाक बहुत जल्द ख़वातीन की तवज्जा का मर्कज़ भी बन जाते हैं जो वक़्त देखने के साथ साथ घर की ख़ूबसूरती में भी इज़ाफ़ा का बाइस बनते हैं कभी इंतिहाई बड़े साइज़ के क्लाक बाज़ारों की ज़ीनत बने नज़र आते हैं तो कभी रिवायती तर्ज़ के लकड़ी के बने हुए क्लाक हर एक की तवज्जा का मर्कज़ बने हुए हैं ।

ये बड़े क्लाक देखने में ख़ूबसूरत नज़र आते हैं वहीं घरेलू आराइश में मख़सूस रिवायती रंग को भी उजागर करते हैं । दिलचस्प अमर ये है कि इस किस्म के क्लाक माज़ी में महज़ मशरिक़ी ममालिक तक ही महिदूद नहीं थे बल्कि एक दौर में ये मग़रिबी सक़ाफ़्त में भी ख़ासे पसंद किए जाते रहे हैं । इसलिए ये क्लाक आज भी क्लासिकी असासा ख़्याल किए जाते हैं । इसलिए लकड़ी के बने हुए ये क्लाक आज भी तमाम तबक़ात से ताल्लुक़ रखने वाले लोगों में बहुत पसंद किए जाते हैं ।

लकड़ी के बने हुए क्लाक समेत आजकल और भी कई इक़साम के क्लाक दुकानों की ज़ीनत बने नज़र आते हैं जहां ख़वातीन उनकी क़ीमतों पर दुकानदारों से बहस करती दिखाई देती हैं । इन डिज़ाइनों में मुनफ़रद अंदाज़ और तहलीक़ी रंग-ओ-आहंग पर मुश्तमिल आर्टिस्टिक वाल क्लाक ज़्यादा क़ाबिल-ए-ज़िकर हैं जो पहली नज़र में महज़ वाल क्लाक के बजाय फ़न का कोई शाहकार नज़र आते हैं ।

ताहम बग़ौर देखने पर अंदाज़ा होता है कि आप जिस चीज़ को किसी आर्टिस्ट की तहलीक़ ख़्याल करते हुए बग़ौर जायज़ा ले रहे होते हैं वो दरहक़ीक़त वाल क्लाक हैं जिसकी सुईयां ( कांटे) नज़र के धोके की वजह से जल्द समझ में नहीं आतीं । इसी तरह शीशे के बने हुए बज़ाहिर आईने के मानिंद नज़र आने वाले वाल क्लाक भी इन दिनों ख़ासे पसंद किए जा रहे हैं । बगै़र नंबरों के क्लाक भी जदीद तबक़े में ख़ासे मक़बूल हैं । डिज़ाइन ख़ाह कोई भी हो क्लाक खरीदते वक़्त इस अमर का ख़्याल रखना ज़रूरी है कि इसकी डिज़ाइनिंग ऐसी हो कि हर छोटा बड़ा और बूढ़ा आसानी से टाइम देख सके ।

TOPPOPULARRECENT