Tuesday , December 12 2017

वाल मार्ट ऐगज़ीक्यूटिवज़ से सी वी सी की पूछगिछ

नई दिल्ली: ख़ूर्दा फ़रोशी के शोबे में दुनिया का सबसे बड़े अमरीकी इदारा वाल मार्ट के सरकरदा ऐगज़ीक्यूटिव पर सैंटर्ल वीजीलेंस कमीशन (सी वी सी) की जानिब से जरह की जा रही है। वालमार्ट पर इल्ज़ाम है कि हिन्दुस्तान में अपने स्टोरस खोलने की इजाज़त के हुसूल और कस्टम्स क्लीयरेंस के लिए उसने हिन्दुस्तान के आला सरकारी ओहदेदारों को रिश्वत दी थी।

इस कंपनी के ओहदेदारों ने गुज़िश्ता साल के तख़्ता हिसाबात , गोश्वारे दाख़िल किए हैं और मज़ीद दस्तावेज़ात की पेशकशी के लिए इंसिदाद रिश्वत सतानी के इस ओहदेदारों से मुहलत तलब किया है। वीजीलेंस कमिशनर की अयम् भासन ने कहा कि हमने वालमार्ट के आला ओहदेदारों बिशमोल हिन्दुस्तान में इस इदारे के सरबराह को समन जारी किया।

उन्होंने 15 दिसम्बर तक मज़ीद वक़्त तलब किया है ताकि मतलूब दस्तावेज़ात पेश की जा सकें। ये पहला मौक़ा है कि आला सरकारी निगरान इदारा किसी ख़ानगी कॉरपोरेट इदारा के बारे में तहक़ीक़ात कर रहा है। भासन ने कहा कि वाल मार्ट के दो आला ओहदेदारों को सी वी सी क़ानून की मुनासिब दफात के तहत तलब किया गया है। वाल मार्ट के तर्जुमान ने कहा कि इस इदारे ने सी वी सी के समंस का जवाब दे दिया है।

TOPPOPULARRECENT